Vetste mistbeelden komen weer uit: GRONINGEN
Grunn
Er gaat niets boven Groningen en in Groningen gaat niets boven de Martinitoren. Die Kempkensberg komt in de buurt maar die ziet er van de voorkant uit als een lul. Groningen, heerlijke stad ook. Eigengereide lui, mooie kroegen, nuchter volk, voor veel mensen net een beetje te ver en mede daarom authentiek - nou ja, ga d'r maar eens kijken. Steevast, tijdens de mist, de mooiste foto's uit Groningen. Dit keer vanuit het DUO-gebouw... de Kempkensberg. Waar die lullo's werken!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Grrrroningen. Instituut Mijnbouwschade raakt 329 dossiers van inwoners kwijt
Dit gaat je pet én Groningen toch te boven
Compleet krankzinnig. 'Syriërs' plegen extreem geweld in Groningen
Begin maar eens met zoeken in Ter Apel
LONGREAD! Waterschap en provincie smijten met belastinggeld om Groningse boeren te pesten
Allemaal voor de geweldige natuur (?) in Lucaswolde (?)
