achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Dinges nu al weg als minister

Dinges, hoe heet-ie ook alweer

Nou daar gaat-ie. Dinges. Weg naar Brussel. Hij deed hier iets bij het CDA en daarna was hij loopjongen van Mark Rutte en heeft-ie heel veel interessante dingen voor elkaar gebokst. Zoals [nog uitzoeken] en [nog uitzoeken]. Ook was Dinges betrokken bij [voorbeeld 1] en [voorbeeld 2]. Sjonge jonge wat is het toch fijn dat we Dinges hebben leren kennen als minister, eerst als minister van Huppeldepup en toen als minister van Huppeldepupperdepup. We zullen 'm nooit vergeten, om alles wat-ie voor Nederland heeft betekend en wat-ie allemaal heeft gedaan voor onze driekleur. Wat gaan ze in Brussel een hoop plezier beleven aan [naam]!

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Ook CDA mogelijk TEGEN asielwetten in Eerste Kamer

Keert zich tegen regeerakkoord EN verkiezingsprogramma CDA

@Zorro | 05-02-26 | 20:00 | 261 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.