Brante & Immink - Geen asielzoekers in Kampen
Okay rechtse vrienden. 75.000 asielzoekers is genoeg. Per jaar. Wat de SP betreft. Dan denkt u wellicht: hey, is dat niet wat veel? Maar het is dus de enige partij die een limiet geformuleerd heeft. De VVD gaat gewoon weer voor iedereen toelaten. Want, nou ja, de VVD. Klinkt leuk: de praktijk is hetzelfde als willekeurig welke partij. Dus dan weet u het: Frans Timmermans wordt premier. Met de VVD. En BBB. En de grenzen blijven open. En dat heeft u verdiend. Want dan had u maar anders moeten stemmen. Maar u wil zo nodig bij een clubje horen. En er moet immers geregeerd kunnen worden. Dus u tekent weer bij het kruisje. En Rutte is immers weg. Dus hoe erg kan het zijn? Ze zouden u op moeten sluiten. In Kampen. U weet wel. Aan de IJssel.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
