NPO Ombudsman na klachten over NPO: 'Niet mijn probleem, zoekt u maar een ander loket'
Nee de Ombudsman zou wat doen zeg
Ombudsman. Bij dat woord denken wij meteen aan de laatste hoop voor wie geen kant meer op kan, een instantie die een probleem ziet, dat probleem met beide handen aanpakt, het kastje sloopt, de muur omverwerpt, door roeien gaat, door ruiten gaat en uiteindelijk linksom of rechtsom voor een oplossing zorgt. Maar zo werkt dat dus niet bij de Ombudsman van de NPO (de omroep van ons allemaal, die wordt betaald door ons allemaal). Als daar iemand met een gefundeerde klacht over het idiote Linkse Wolk debat op de NPO komt, zegt de NPO Ombudsman (dat is dus de Ombudsman, van de NPO): voor klachten over de NPO, moet u niet bij mij zijn, maar bij de NPO. "Verder is een ombudsman er voor inhoudelijke analyse en onderzoek van journalistieke producties. Programmering van programma’s – bij wie, wanneer, hoe laat of op welk kanaal – valt daar niet onder. Dat is aan de NPO in samenspraak met de omroepen." Ja doei.
Nee, dan SBS6!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
MARK RUTTE OPGEROT NAAR DE NAVO
Mark Rutte: Functie Elders
QUIZ! Maar wie / wat ziet Mark Rutte hier?
Op weg naar de ministerraad
Premier Yesilgöz dichterbij dan premier Wilders
Zelfde bestuurscultuur in een nieuw jasje
Weer stap dichterbij: Rutte chef NAVO
En dan doen we voor de vorm even alsof dit niet eind november al beklonken was
Jeroen Pauw: 'NPO hangt van gelieg en gekonkel aan elkaar'
Verwacht je helemaal niet als je al die geweldige programma's ziet