Ook al VERBODEN: 112-meldingen
Je mag niet eens meer
Nederland, land van duizend meningen, land van nuchterheid, land van foto's van ambulances, land van foto's van brandweerauto's en land van video's waarin eigenlijk weinig gebeurt behalve dat er een autowrak wordt weggetakeld. Maar niet lang meer! Als het aan minister Yesilgoz ligt krijgen 112-journo's binnenkort geen automatische persalarmen meer als er ergens heul veul ambulances naartoe moeten. Wel grappig trouwens dat de landsadvocaat, die zelf miljoenen verduisterde en keihard loog in rechtszaken tegen toeslagenouders, nu een beetje gaat lopen miepen over "wettelijke" basis". Maar goed. Vroeger bedachten vvd-ministers van Justitie gewoon lollige proefballonnetjes zoals gratis inbrekers in elkaar slaan met een honkbalknuppel, iedere pro deo advocaat een schot hagel in zijn knieën en alle winkeldieven zestien jaar opsluiten op Rottumerplaat, tegenwoordig zitten ze de vrije pers dwars. Leve de vooruitgang.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof – Dilan Yesilgöz’ drones voor Kiev blijken opeens 700 kruisraketten
Haar Oekraïense collega is wél eerlijk over gift van kwart miljard
Vrije Val Dilan. VVD voor het eerst in 9 jaar onder het CDA in peiling Maurice de Hond
Historisch momentje is historisch
Peilings. VVD plus VIJF na Kiev-reisje Yesilgöz, PVV min VIER maar nog altijd de grootste
VVD grote winnaar van het conflict in Oekraïne
