achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

StamCafé voor de SFEER bij Oranje

Ja, de sfeer, ja - ATJE VOOR DE SFEER!

Morgen Nederland tegen Argentinië. Die Zuid-Amerikaanse schooiers denken zeker dat ze met hun failliete land de overwinning kunnen stelen. NOU MOOI NIET. En waarom niet? Dat komt door de sfeer bij onze jongens. De sfeer? Ja. De sfeer, ja. Sfeer. S F E E R. Het valt op. De sfeer is goed. Niet dat gelul met kabels of steken met kaarten of klikken bij Koeman of naakte vrouwen bij het zwembad. De sfeer is gewoon goed. Ja. Goed. Sfeer. Klaassen geniet van de sfeer. Van Dijk vindt de sfeer geweldig. Van Gaal noemt de sfeer ongelooflijk goed. Kijk de boys dan zitten. Lekker UNO spelen op het water. Beetje tafeltennis. Sfeer. Goed man. Nee, dan de sfeer bij die andere landen. Belgen vechten elkaar de tent uit. Iraniërs die hun leven niet zeker zijn. Serviërs die elkaars vrouw zouden doen. De keeper van Kameroen weggestuurd. Ronaldo aan het zeiken als een oud wijf. Duitsers allemaal overhoop met elkaar. Enzovoorts, enzovoorts. Gewoon. Géén sfeer! Bij ons: wél sfeer. Ja. Goede sfeer. En als we dan tóch verliezen van Argentinië, komt dat door het gelul over God. Spelers lezen samen de Bijbel en Cody Gakpo neemt iedereen mee in zijn geloof, maar niet IEDEREEN. Oei oei oei. Dat is niet goed voor de sfeer! Maar ja, Gakpo scoort. Bedankt God. En de sfeer is goed. Ja. ATJE VOOR DE SFEER!

Goede sfeer

Goede sfeer

Goede sfeer

Goede sfeer

Goede sfeer

Goede sfeer

Geen goede sfeer

Goede sfeer

SFEER

IEDEREEN. Geniet van de sfeer

ATJE VOOR DE SFEER

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'

Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen

@Mosterd | 17-06-26 | 14:00 | 323 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.