Nederland staat in 2023 stomdronken in de file
Bruggen en viaducten kapot. Treinen rijden amper. Proost!
Landgenoten. Dat wordt weer een jaartje telewerken, wilt u nog dingen gedaan krijgen. Tenzij u met uw stomdronken harses wilt aanschuiven in alweer een verkeersinfarct des doods. Kijk, het zit zo. Al het geld dat eigenlijk naar Rijkswaterstaat moet, zodat ze daar bruggen, sluizen, lantaarnpaals en viaducten kunnen repareren en onderhouden, gaat nu naar COA en IND omdat VVD en D66 Nederland aan het omvolken zijn voor TriState City. Ieder jaar krijgen we in dit land een stad als Enschede erbij, en al die mensen moeten ook allemaal de weg op. En dat doen ze ook, want de treinen rijden amper, want al die nieuwe mensen zijn nog niet omgeschoold tot conducteur, machinist en chroom6-schilder. Met weer als gevolg dat iedereen na de vrijmibo (vanmiddag 1700 uur) maar de auto in plaats van de trein pakt om toch enigszins thuis te geraken. Gevolg: in sommige delen van Nederland maar liefst 36 PROCENT meer dronken mensen achter het stuur, landelijk 14%. En de pliesie is heus niet meer aan het controleren!
De politie denkt dat tijdens de zomervakantie mensen vaker in eigen land verbleven en meer met de auto de weg op gingen door problemen met het openbaar vervoer. Dit zou mogelijk bij kunnen dragen aan de toename van het aantal beschonken automobilisten.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Staking NS: Gansch het raderwerk draait door
Ochtendspits: valt mee
Ooooooo dan, treinkaartjes slechts 6% duurder
Misschien kunnen ze eerst ff Boyan Slat inhuren
Nederland. Hoe het ging & Hoe het nu gaat
Gemeenten hebben geen rooie cent meer om kapotte stoepen, fietspaden, bruggen, riolering, wegen etcetera enzovoorts enz enz te repareren. EN WEL HIEROM.
Leraar Duits in Het Parool: middelbare scholieren zijn zuiplappen
En dat mag natuurlijk niet