BERGKAMP, BERGKAMP kijken in Het StamCafé
Nee, die andere... Vera is morgen weer.
Tegenwoordig gruwelt u van de naam Bergkamp, wegens exemplarisch voor de totaalrot in De Staat van Het Land, de stinkende perfide bestuurscultuur, en de abjecte ambtenarocratie die dit land geworden is, na 12 jaar middle management VVD66. Maar.
Er was een tijd dat iemand met die naam op handen werd gedragen. Hij heette Dennis, hij zag eruit als een DA-drogist uit Kudelstaart, en hij kon fantastisch voetballen. Bergkamp speelde bij Het Ajax van de Godenzonen Gloriedagen, toen ze daar nog gewoon elk jaar Herbstmeister werden. Nu ja, ongeveer dit wat Ons Mosterd onlangs nog schreef (*Toegegeven, Ajax is ook wel heel slecht. Schreuder snapt er niks van, Pasveer is gewoon weer de middelmatige keeper die hij tussen 2003 en 2021 ook al was, Blind is zo traag als dikke stront, Bassey kan niet opbouwen, Tadic is al maanden gruwelijk uit vorm, Bergwijn dito, Timber zit kennelijk met z'n kop al bij het WK, Rensch is het gewoon nog niet, Berghuis krijgt weer die nare trekjes, Sánchez is een leuke speler voor Willem II, Álvarez loopt rond met het schuim op de bek en zo kunnen we nog wel even doorgaan.) *
Maar toen maar toen maar toen (1995) ging Bergkamp naar Arsenal, en werd daar de Voorzitter Van De Aanval. De Johannes Vermeer van de Zestien Meter, De Rembrandt van de Voorhoede, de Caravaggio van de hattrick & de maker van de goeiste goal in de Premier League ooitever. 22:00 uur intunen op Andere Tijden Sport.
Nou ja, dit dus
Die maar doen dan?
Ah, het is nu een genre. EN TERECHT
Fijn vierluikje weer van Sander
Dennis heeft 67 pagina's in beeldbank ANP Photo
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
LIVE. Bord op schoot voor PSG - ARSENAL
The Champiooooooooooooooons
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
LIVE. De naneuk van de Eredivisie
Of: het voorspel voor het WK
