StamCafé. Geen bier wegens TE WEINIG CO2?
Wat NU weer?
Zorgwekkende berichten uit het sympathieke Duitsland Bierland. Nach Schätzungen der Bundesvereinigung der Deutschen Ernährungsindustrie seien nur noch 30 bis 40 Prozent der üblichen CO2-Liefermengen verfügbar. Einige Brauereien und Mineralwasserhersteller drosseln bereits ihre Produktion. Vertaling: IEDEREEN PANIEK! We krijgen geen Warsteinertjes en Erdingertjes meer van de buren, want de CO2 is op daaro. Maar hee, hadden wij niet heel veel CO2 in Nederland? Nu hebben we een unieke kans om targets te halen! How about treinen vol CO2 naar het Oosten? Win Win. Klimaatdoelen gehaald & gratis bier voor iedereen. Hoe moeilijk is het?
U moet de velderwtjes van Hak hebben
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
