achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Gasunie: Geen paniek, iedereen warm deze winter

Komen we mooi weg!

BewaarTopic nummer zoveel voor eind november. Wanneer de Noordzee koppig breekt aan hoge duinen. En witte vlokken schuim uiteenslaan op de kruinen. Wanneer de norse vloed beukt aan het zwart basalt. En over dijk en duin de grijze nevel valt. Wanneer bij eb het strand woest is als een woestijn. En natte westenwinden gieren van venijn. Wanneer wij allen binnen bibberen en kreperen van de pijn. MAAR NIET HEUS. Want de Gasunie heeft ons op de dato 14 julo toegezegd dat we het niet koud gaan krijgen deze winter. Er is gas genoeg. Onze Overheid heeft maatregelen genomen. Groningen = safe. U hoeft niet - zoals de Duitsers - extra haardhout in te slaan. We gaan het redden!

Oeps...

Reaguursels

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.