achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Stijlloos StamCafé voortaan helemaal en strikt 1G

Alleen toegang op vertoon geslachtsdeel

Oké, je moet kiezen. Welke OPHEF vandaag was stommer. Die van Thierry (treinen naar het oosten), die van Engel (vaccins = bluetooth) of toch die van onze demissionaire minister van Dociele Zaken die opeens allemaal SP-achtige GroenLinks/PvdA-kreten ("TIJD VOOR ACTIE") begint uit te slaan. Die man doet al 10 jaar helemaal niks, behalve de grens open gooien voor asielplagen, belastingontduikers en Ons Geld weggeven aan Brussel en alles ten zuiden daarvan. Het woord "actie" past net zoveel bij Rutte als "leiderschap" bij Kaag. We hebben trouwens net gehoord van een kennis die een nicht heeft die iemand kent die bij de GGD heeft gewerkt, dat je na die Derde Booster Prik ook DAB+ kunt ontvangen, gewoon in je hoofd. Maar dan alleen de NPO. En dat je automatisch meespeelt in de Postcodeloterij. ECHT MENSEN, WAAR GAAT DIT HEEN? Maak daar eens een filmpje over LIEVE LIENTJE.

Feel the BURNNN

Feel the BURNNN

Ontlasten van de zorg?

Ontlasten van de zorg?

Ook gemist. Afgelopen weekend in Ally Pally

Niet (meer) beschikbaar

Oké, je moet kiezen...

Oké, je moet kiezen...

Internetklassiekertje: HELE GAVE QUIZ - (Bijbelkenner GU had alles goed)

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.