De Jonge: 'OMT eerder bij elkaar, maatregelen tegen ongevaccineerden niet uitgesloten'
Wollt ihr den totalen QR-samenleving?
Het gaat niet goed en het gaat wel slecht met de coronacijfers in Nederland, en het kabinet is weer terug van vakantie, dus opeens is het tijd voor nieuwe coronamaatregelen. Het nieuwste plan van Hugo en Mark om samen corona te verslaan is alle schuld bij alle ongevaccineerden te leggen. Dat wordt een persconferentie speciaal voor ongevaccineerden die alleen via schotelantennes, Family 7, het Instagramkanaal van Willem Engel en/of uw 5g-chip te ontvangen is, getolkt door een onbespoten Irma Sluis. Want wat natuurlijk niet de bedoeling is, is dat u zomaar de indruk mocht krijgen dat we in deze hachelijke situatie zijn beland dankzij structureel wanbeleid van het kabinet.
UPDATE: Persconferentie vervroegd naar 2 november
UPDATE BESMETTINGEN: +5331, blauwe lijntje stijgt rustig door
COMMENTS: OP SLOT
Schuld van de ongevaccineerden
Weet u nog?
Deze clown is ook nog steeds niet afgetreden trouwens
IEDEREEN QR
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Maatregelen tegen agressie in de zorg hielpen niet, zo'n 60% personeel nog altijd doelwit
Aan initiatieven geen gebrek, aan resultaat wel
Kabinet komt met maatregelen tegen Israël
er komt vanavond nog... EEN BRIEF
