En er gebeurde helemaal NIETS..... in het StamCafé
15.10.2021 - een dag om finaal te vergeten
Kapotsaaie Extinction Rebellion Demo
Kapotsaaie Blokhuis die uw snackbar komt afpakken
Kapotsaaie Afghanen die uw huurhuis komen inpikken
Kapotsaaie dag hoor. Helemaal niks nakkes nops. Ja, in de kapotsaaie file staan omdat iedereen in kapotsaai Nederland op kapotsaaie verkansie gaat naar een kapotsaaie Roompot-cottage met van die kapotsaaie Kopen Zonder Kijken-kunst aan de kapotsaaie kudtmuren, kapotsaaie ontploffing in een moskee (gaap, altijd op vrijdag), kapotsaaie kabinetsmaatregelen om alles goedkoper te maken maar niet duurder (en die u gewoon moet betalen). Teringjantje deze dag was helemaal geen ene fuck aan. En er was ons nog wel zoveel beloofd! De Grote Verandering! De Dag Dat Alles Anders Werd! Een Nieuw Begin! Welnu, die was er weldegelijk. En het is niet best. OMG, het einde der tijden is begonnen. Het komt nooit weer goed. Alles is voor niets geweest. Waarschuwing: dit artikel kan als schokkend worden ervaren.
Twee minuten lol, dat dan weer wel
Iets langere review van de Rivian R1T
Gaap. We weten het nu wel.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Grote GSHQ Zomerborrel Samenvatting
Drinken & Lachen in het Stamcafé
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
