Foto. De plastic flesjes van MilieuDefensie
Niet meer van deze tijd...
Kijk, de dappere juridische frontsoldaten van MilieuDefensie, tijdens hun onverschrokken missie tegen het gemene Shell. U en wij gebruiken al sinds 1990 een milieumok. Maar de wereldverbeteraars van de Postcodeloterij lurken maar liefst 5 plastic flesjes van ijskapverwoestend kankerverwekkend stikstoftolueenglyfosaat, hup weer 100 bijenvolken, 14 bruinvissen, 6 grutto's en 1 gletsjer dood. De opmaakredacteur van de Volkskrant zag de plastic flesjes ook, en fotosoepte ze weg (zie onder). Laten we hopen dat er ergens in Nederland een schoolmeisje opstaat, en iedere vrijdag bij het hoofdkantoor van Milieudefensie gaat staken. Of misschien een knul die een apparaat bedenkt om die plastic flesjes uit zee te halen. Bah. Milieudefensie, bah.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
Milieudefensie grote afwezige bij ondertekenaars manifest 'Groene ruimte, koele steden'
Hebben ze iets tegen het milieu ofzo?
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
