AJAX SLOOPT REAL MADRID
Goeie genade. 1-4!
Wij zijn niet alleen de beste van Nederland, maar we zijn ook de beste van Europa. En de beste van de wereld! Wij hebben Erik ten Hag als coach en die is veel beter alsdan die coach van Real Madrid. Wij hebben André Onana en die is veel beter dan Thibaut Courtois. En Ziyech is veel beter dan Bale, die kampt met een chronische vormcrisis. De Amsterdam ArenA is een veel mooier en veel groter stadion dan Bernabéu en Amsterdam is ook een veel mooiere stad dan Madrid, met veel meer inwoners. De supporters van Ajax zijn ook de beste, beter dan die van Madrid, en de hooligans van Ajax zijn ook beter dan die Spaanse hooligans. De thuiswedstrijd hebben we met 1-2 verloren, maar eigenlijk hebben we gewonnen, want we waren veel beter en Real Madrid is helemaal niet in vorm. Barcelona heeft de afgelopen week ook twee keer gewonnen van Real Madrid en Ajax is beter dan Barcelona. Dat Real de Champions League drie keer op rij heeft gewonnen is niet belangrijk, want in 1995 won Ajax ook. Bovendien hebben wij Frenkie de Jong en die gaat naar Barcelona, datzelfde Barcelona dat van Real Madrid heeft gewonnen. En het allerbelangrijkste is nog: wij zijn Ajax, wij zijn de allerbeste, en Real Madrid is niet Ajax, dus ook niet de allerbeste. En de allerbeste club van allemaal (te weten Ajax) heeft altijd een kans. Al is het maar een kleine.
0-1 - Hakim Ziyech ("7)
0-2 - David Neres ("18)
RUST! De beste club staat voor. 0-2!
0-3 - GOAL! VAR keurt hem goed. Dusan Tadic ("62)
1-3 - Marco Asensio ("70)
1-4 - Lasse Schöne! ("72)
Einde. Wauw.
Koekoek
Koekoek 2
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
