Ajax verliest van gunstige loting Real Madrid

Geen idee of die witten van Madrid weleens 8 tegendoelpunten hebben gehad maar vandaag is zo'n dag.
Een voorpret dat ze hadden in Amsterdam. Het nietige Real Madrid, de club van marktwaarde miljardmiljoen, van 33 Spaanse titels en 13x Europa Cup I/Champions League, was een 'gunstige loting'. Real Madrid mocht zelfs van geluk spreken dat het überhaupt de eer krijgt om tegen het grote Ajax (in de volksmond De Beste) te mogen spelen. We hebben er een paar na de break gezet. En toen kreeg Ajax er vier om de oren van degradatiekandidaat Heerenveen, was Feyenoord in een slachtpartij op alle fronten te sterk en bakten de hoofdstedelingen er ook niks van in Bernabéu Almelo. Gunstige loting, dus. Nou verder geen druk maar dan mogen de oer-Hollandse knapen Frenkie, Daley en André het ook effetjes laten zien tegen die Spaanse sterrenformatie. Fijne wedstrijd allemaal, behalve die sjappies die vannacht 'ludiek' vuurwerk hebben staan poken, want die zijn gewoon erg sneu. HUP AJAX!
1-0!!!! en het is nog verdiend ook! Tagliafico! AFGEKEURD. VAR heeft vannacht zeker ook niet geslapen.
0-1. Zijn we er toch ingetuind. Benzema.
1-1! Ziyech!
1-2 door halve Nederlander Asensio.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
