GVB Amsterdam door het stof wegens bontkraagje
"Sorry voor het bontkraagje"
Slap staaltje damage control door het gemeentelijke vervoersbedrijf van Amsterdam, dat de gebroken avocado's van tienduizenden tere stadsbewoners onherstelbaar heeft beschadigd. Zit er een keer een bontkraagje met geldig kaartje in de metro. Is het weer niet goed. En de witte sneakers van die knakker daar in de achtergrond zijn mogelijk gemaakt door kinderhandjes. Gezien het merk is dat niet uit te sluiten. Volgende keer wel even opletten GVB. Hebben jullie nou echt lak aan de gevoelens van de Amsterdammers? Dit kan écht niet hoor.
Ja hallo Chinezen eten dit beest
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
