LIVE. Groningers trekken op naar Den Haag voor bijwonen Hans Alders debat met Hans Alders
Burgeroorlog of schoolreisje?
De hooivorken blijven nog op de rekken hangen, maar de Groningers die al een hele tijd boos zijn op de hoge Heren in Den Haag komen weer eens naar de Hofstad voor een potje gelijk hebben maar niet krijgen. Vandaag debatteert de Kamer over de gaswinning, over de aardbevings en over Hans Alders, die zijn eigen tafel omver heeft gekieperd omdat de Groningers niet serieus worden genomen. U volgt alles via het liveblog van RTVSchuddenEnBeven en uiteraard via NPOGronningen24. Er gaat niets boven Groningen!
Tja
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Grrrroningen. Instituut Mijnbouwschade raakt 329 dossiers van inwoners kwijt
Dit gaat je pet én Groningen toch te boven
Compleet krankzinnig. 'Syriërs' plegen extreem geweld in Groningen
Begin maar eens met zoeken in Ter Apel
LONGREAD! Waterschap en provincie smijten met belastinggeld om Groningse boeren te pesten
Allemaal voor de geweldige natuur (?) in Lucaswolde (?)
