achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

ALLAHU AKBIJ! Nederlandse bijen blijken veel gevaarlijker alsdan moslimterroristen

thumb

Daar issie dan, de Bosatlas van de Veiligheid. Blijkt gewoon dat bijen veel gevaarlijker zijn alsdan moslimjihadisten. Wel godnondeju, WILLEN JULLIE MEER OF MINDER BIJEN? Minder? Mooi. Dan gaan we dat regelen. Hoe? Zo gaan we dat doen. Want miljoenen Nederlanders hebben genoeg van de imkerisering van Nederland! Nederland de-imkeriseren. Nul bijen erbij en geen imkers meer uit landen met veel imkers! Luchtruim dicht voor bijen! Intrekken alle al verleende verbijvergunningen. Alle bijenkorven sluiten. Geen bijenpakken tijdens carnaval. Geen imkers in publieke functies. Verbod op overige imkeritische uitingen die in strijd zijn met de openbare orde. Preventief opsluiten van steekgevaarlijke bijen! Bijen die uit het buitenland komen uitroken! Verbod op honing. Alle bijenhouders fouilleren en zo nodig ondervragen. Tot slot. Die Bij-Bel. Verbod. NEDERLAND WEER VAN ONS VERDOMME.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'

Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen

@Mosterd | 17-06-26 | 14:00 | 323 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.