Omtzigt ruikt bloed bij vernietigde dossiers
Hee kijk nou
En wij ons gisteren maar afvragen hoe het toch kon dat de Belastingdienst per ongeluk 9000 dossiers heeft vernietigd. Terwijl u sliep kwam Pieter Omtzigt met een suggestie van een antwoord. Wij citeren: "Snapt u dat er argwaan is en was waarom zoveel zaken ingetrokken waren en dat het er dus alle schijn van heeft dat de Belastingdienst zeer regelmatige een eerdere afgewezen bezwaar vlak voor een zitting alsnog toekende om jurisprudentie ten nadele van de Belastingdienst te voorkomen?" Wij snappen die argwaan inmiddels wel. Want onze Belastingdienst, die is niet te vertrouwen.
Uitspraak: 'Manverbod TU Eindhoven MAG NIET'
Discrminatiedrammers schieten in eigen voet
Mooi nieuws voor iedereen met meer dan alleen een wiskundeknobbel in zijn broekje. Ook mensen die niet menstrueren mogen weer worden aangenomen bij de TU in Eindhoven. Tenminste, als de universiteit die zich zo druk maakt over discriminatie zich houdt aan de uitspraak van het fopcollege voor de Rechten van de Mens dat zich zo druk maakt over discriminatie. "De manier waarop de Technische Universiteit Eindhoven (TU/E) haar voorkeursbeleidheeft vormgegeven gaat echter te ver en komt daardoor in strijd met de Nederlands gelijkebehandelingswetgeving." Helaas werktuigbouwkundediplomaas. Succes met solliciteren jongens (en meisjes natuurlijk)!
Coronaprotest. Het is KERMIS op het Mediapark
Maar dan met echte kermisklanten
Touwtje trekken met Astrid Joosten. Achter Dieuwertje Blok de achtbaan in. Onbeperkt suikerspinnen schransen met Rob Trip. Dolf Jansen in het spookhuis. Muntjes schuiven met Marcel Gelauff. Bij Anita Witzier in de waarzeggerstent. Lucille Werner in de Cakewalk. Dries Roelvink bij de botsauto's. In de bungee jump met Han Peekel. Dit is M vanuit de Breakdance. En de Harries van Georgina Verbaan in de ballentent. Het is KERMIS op het Mediapark.
Foutje. Belastingdienst wist 9000 toeslagdossiers
Dat hebben wij nou ook altijd
Zit je nietsvermoedend op je werk, beetje achter de computer, lekker op een paar knopjes drukken, je kent het wel, beetje Enter dit, Ctrl dat, Alt zus en Spatiebalk zo, nog even met het muisje pielen, klikje hier, klikje daar, stiekempjes vanuit je ooghoek loeren naar de secretaresse die voorovergebogen bij de koffieautomaat staat en... HO PATS BOEM WAT GEBEURT DAAR NOU NEGENDUIZEND DOSSIERS VERNIETIGD. Kan iedereen overkomen natuurlijk, maar het overkwam nou net de Belastingdienst die zo druk bezig is met het herstellen van alle schade van de toeslagenaffaire. Is dat even toevallig! Het is maar goed, dat niemand bladzijde 12 van de bijlage bij deze brief van staatssecretaris Van Huffelen leest.
Lerarentekort weldra opgelost door TASKFORCE
Oftewel een force, die de task gaat oplossen
Lieve hardwerkende burgers en burgerinnen van ons mooie welvarende Nederland. Het is weer een prachtige dag vandaag en deze dag wordt nog een heel stukje prachtiger door de mededeling van de wijze bestuurders van dit land dat het lerarentekort binnenkort tot het verleden behoort. Er komt namelijk een taskforce. En zoals wij allemaal weten: als de kundige mannen en vrouwen in onze regering een probleem echt met wortel en tak uit willen roeien, als zij de zogeheten koe bij de zogeheten horens willen vatten, als ze de spreekwoordelijke handen uit de even zo spreekwoordelijke mouwen willen steken, als zij de spijkers willen slaan inclusief de koppen, dan dus, dan komt er een TASKFORCE. Zeg maar dag met uw handje tegen het lerarentekort, de taskforce komt eraan!
Vader parkeert auto met opzet in gang school
Je mag ook niks meer
Consternatie in Grootebroek, waar de politie een vader van een leerling van de school 't Palet heeft opgepakt wegens foutparkeren. De man reed met zijn Renault Clio de school in terwijl 25 kinderen van groep 8 bezig waren met de afscheidsmusical. Volgens de politie handelde de man met opzet, wat doet vermoeden dat zijn suikerspiegel in ieder geval in orde is. Er vielen geen gewonden.
UPDATE: Man was boos over...
\
...
\
\
...
\
\
Hong Kong: Adverteerders NRC slopen vrijheid
Fuck Lené Moelland!
Toch opvallend. In september lazen wij nog in het liberale avondblad met een open blik op de wereld NRC Handelsblad dat China hard bezig was met een "vreedzame, rationele en vreedzame oplossing" voor de spanningen in Hong Kong. Maar nou dit weer: "In Hongkong zijn 180 demonstranten opgepakt. Het protest is een reactie op de invoering van de omstreden veiligheidswet voor Hongkong, die de Chinese overheid gisteren heeft doorgevoerd." Verdikkeme. "Correspondent Sjoerd den Daas zegt dat de politie gisteren al had aangekondigd de nieuwe wet te zullen handhaven. "Als iemand er nog aan twijfelde, laten de autoriteiten zien dat de nieuwe wet geen tandeloze tijger is."" Blijken die vrijheid van meningsuiting hatende virusleugenaars in Peking helemaal niet zo lief te zijn. Leefde Oscar Garschagen nog maar.
**ONDERTUSSEN: **China dwingt Oeigoerse vrouwen tot anticonceptie, sterilisatie of abortus. Nou Radio 10, maak daar maar eens een liedje over!
Kajsa Ollongren """vernieuwt""" democratie
Kroonjuwelen D66 liggen al lang bij het grof vuil
Poeh poeh nou nou mensen. Wat wordt de Nederlandse democratie toch een partij vernieuwd. Het kabinet heeft het referendum vermoord en in ruil daarvoor krijgt u nu """meer invloed""": het kiesstelsel wordt een beetje ingewikkelder zodat ook impopulaire politici op basis van voorkeursstemmen gekozen kunnen worden, jongeren mogen vanaf 16 jaar stemmen burgerinitiatieven steunen en de Eerste Kamer wordt onhandiger gekozen en mag wetten terugsturen (wat feitelijk al gebeurde). Ongeveer helemaal niks dus. In haar brief aan de Kamer schrijft Kajsa Ollongren verder dat Ronald van Raak het allemaal lekker zelf mag uitzoeken met het correctief bindend referendum, en dat er helemaal niets gebeurt met ideeën over constitutionele toetsing door de rechter. Een glas, een plas, en de onevenredig grote invloed van D66-oïden op het landsbestuur bleef zoals hij was.
OOK VANDAAG: De nieuwe donorwet wordt zonder referendum ingevoerd
HET IS 1 JULO. Dus we mogen weer meer dingen
FEEST FEEST FEEST
Nederlandje, gefeliciteerd. We zijn ons nou al een paar maanden voorbeeldig aan het gedragen en in ruil daarvoor mogen we vanaf vandaag weer hutje mutje naast elkaar zitten in de trein (maar wel met een niet werkend mondkapje op), naar de sportschool van Arie Boomsma en lekker zweten in de sauna en/of seksclub. Maar alles wel op anderhalve meter afstand natuurlijk, behalve als u geen anderhalve meter afstand bewaart. Nu maar hopen dat we binnenkort ook weer op een andere partij dan de vvd mogen stemmen. Samen kunnen we Mark Rutte verslaan!
GSTV. Mediameldpunt Racisme door de shredder
Meldpunt in je broekje
Dames en heren, hier het Meldpunt GeenStijl. Wij zijn bezig met de dossieropbouw over het Meldpunt Media Racisme & Discriminatie en de bewijzen stapelen zich op dat iedereen die dit ondertekend heeft niet helemaal goed bij zijn hoofd is. Op basis van deze melding gaan we geen actie ondernemen tegen journalistieke mediabedrijven die zich - bedoeld of onbedoeld - bezighouden met het verklikken van collega's, want zo blijf je bezig. Denk liever zelf na!
