Amsterdammers WOEST om nieuwe Grof Vuil-regel
"BANKSTELLEN UIT HET RAAM KEILEN IS EEN MENSENRECHT!!!!!1!"
Grofvuil vanaf volgend jaar niet meer op straat: afspraak maken of zelf wegbrengen https://t.co/c0YFPs3aXB
— AT5 (@AT5) June 10, 2025
Parelduiken in de comments op X onder deze AT5-tweet. In 2026 moeten Amsterdammers - net als de rest van Nederland - gewoon de gemeente bellen om een afspraak te maken voor het Grof Vuil. Werkt prima. FF doorgeven wat (bankstel - wasmachine - schoonmoeder - wrakfiets - matras met vlekken - IKEA-boekenkast) weg moet, en de gemeente geeft aan wanneer ze het op komen halen. Kost twee tientjes, scheelt u hoop tijd & tillen. Klaar. Maar in Amsterdam zijn ze weer een PISBOOS & willen ze BELASTINGVERLAGING!!!1!. Klikken, Scrollen & Hardop Lachen.
"HIER HEEFT GROOTVADER VOOR GEVOCHTEN IN WOII"
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
