De kantine is geopend! PSV, Feyenoord, Ajax
Lekker voetbalmiddagje
Stuntje hoor, die Jordan Henderson van Ajax. Beetje zoals die keer dat De Graafschap Hans van de Haar terughaalde van Bregenz en hij tegen Willem II, net iets te dik, een paar minuten na zijn invalbeurt meteen een bal in de kruising ramde. Helaas werd het nog 1-1, we weten het nog goed, het was 15 december 2001. Enfin, Henderson doet nog niet mee als Ajax vanmiddag (16.45 uur) speelt tegen RKC Wolluk. Zometeen eerst een lastig potje voor het onverslaanbare PSV (uit bij FC Utrecht, 12.15 uur) en dan komt Feyenoord nog in actie tegen degradatiekandidaat Vitesse (14.30 uur). Lekker man, zo'n voetbalmiddag. Over buitenspel lullen mag zoals altijd in de comments, WANT DE KANTINE IS GEOPEND!
UPDATE - Utrecht - PSV 1-1
UPDATE - Vitesse - Feyenoord 1-2, nog ff knokken
UPDATE - Ajax - RKC 4-1
Sfeer op de tribune
Strijd tussen de lijnen
Samen alles geven
Voor de cluuuuuuub!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
