achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

VIDEO. Brommobielaso rijdt over voetganger heen en daarna weg

Amsterdam Amsterdam

Brommobielbestuurders zijn eigenlijk een soort Fatbike-rijders, maar dan nog vervelender. Nu dit weer. Een echte Amsterdammer die op een echte Amsterdamse manier in het echt Amsterdams "You destroyed my car" tegen een fietser zegt, die inmiddels een voetganger is geworden, en vervolgens doodleuk over die ex-fietser heenrijdt. Dat mag dus helemaal niet. Goede reclame voor het 'merk' samenleving dit.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA

Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis

@Zorro | 08-06-26 | 20:00 | 80 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.