Poll! 25 procent Nedernichten stemt FvD
Wel jammer dat de poll van vakblad Gaysite.nl ons in het donker laat over hoeveel stemmen er uitgebracht zijn.
Maar goed, we nemen dit wetenschappelijk onderzoek gewoon zonder meer voor waar aan, en het is een geruststellende gedachte dat de renaissancevloot tijdens de aanstaande expeditie geen reetenjonghens tekort komt! Want iedereen met homo stemt op Thierry. "Homonationalisme" heet dat in de Volkskrant, en wij snappen die jongens wel. Liever de admiraal vooraan, dan bungelen aan een kraan!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artikel 23 schrappen in het Stamcafé
Joah het is warm u mag ook gewoon wat te zuipen pakken hoor
GeenStijl pleit voor een verbod op Bas Erlings
In talkshows dan he
Veroordeeld vlogger Youness Ouaali geeft stemadvies: FvD
Ongevraagd advies weliswaar, maar advies desalniettemin
LIVE. Kamerrrvragen over rare taallijst OCW
Je mag ook niks meer zeggen?
HOERA. 25 jaar homohuwelijk in Nederland
En toen ging de zon schijnen en werd alles regenboogvriendelijk, toch? TOCH???
HUH?! Forum-stemmer ABONNEE van de Volkskrant
Vroege 1 aprilgrap hoor
TRIBUNAAL SPREEKT GIDEON VAN MEIJEREN VRIJ VAN OPRUIING
De rechtsstaat, waarlijk, hij bestaat!
