Ajax speelt gelijk tegen vervelende club Juventus
Uitermate belangrijk potje voetbal eindigt in 1-1.
Voor de eerste keer in een miljoenmiljard jaar staat er weer eens een Nederlandse club in de kwartfinale van de Champions League en pardoes hangen er handgranaten aan het clubhuis van supporters van ADO Den Haag, ontploft er vuurwerk bij een hotel en mogen de snorfietsers niet langer op het fietspad. Zeg maar of het toeval is. Enfin, Ajax, met eindbazen Dusan Tadic en Frenkie de Jong tegen Cristiano Ronaldo en [hier nog de naam van een andere speler van Juventus invullen, red.]. De socialredactie van Ajax heeft alvast een mooi filmpje afgeleverd, wel wat vreemd aangezien die Ajacieden normaal gesproken zelf nogal van de blabla zijn. Juventus, de minst sympathieke voetbalclub aller tijden wegens Calciopoli, gunnen we hoe dan ook de rest van hun leven wedstrijden onder leiding van Serdar Gözübüyük. Geld verdienen aan de zilte tranen van Ronaldo kan HIER, dat zal ze leren. Hup Ajax!
UPDATE - 44" 0-1, Ronaldo
UPDATE - 46" 1-1, GOALLLLL DAVID NERES
UPDATE - Eindstand 1-1. Bij vlagen die corruptieclub helemaal van de mat getikt. Dan maar afmaken in Turijn.
Ondertussen, gezellig voetbal kijken
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
