Syriër (58) uit Druten krijgt 26 jaar cel voor foltering, marteling en verkrachting in naam van Assad
Vadsige beul met bril genoot van het leed van slachtoffers
Je hebt mazzelpikken en je hebt enorme mazzelpikken en Rafik A. uit Druten is dat tweede. Die mocht in Syrië namelijk jarenlang de sadistische teringhond uithangen onder de vlag van de National Defense Force, waarbij hij tegenstanders van Assad helemaal de moeder mocht martelen in de beruchte horrorkelders en -villa's. Rafik mocht slachtoffers tot op het diepst vernederen, martelen, folteren en, als de verhoorde dissident een vrouw was, verkrachten en andere vormen van seksueel geweld toedoen. AD schrijft over twee jongens die in handen van Rafik vielen nadat ze demonstreerden tegen Assad: "De twee vrienden werden opgepakt en in een villa buiten de stad Salamiyah gevangen gehouden. Daar werden ze onder meer ondersteboven aan het plafond gehangen, geschopt, geslagen, elektrische schokken toegebracht en met kokend water besprenkeld." Allemaal een hele eer voor Rafik, dat is namelijk een psychopatische freak die aan al het leed dat hij mensen mocht aandoen plezier beleefde. Goed, dan ben je dus een dolgelukkige beul geweest voor de terreurstaat van Assad, en in plaats van tijdens de val van het regime aan stukken worden gescheurd door de bevolking die al die jaren door jouw clubje werden onderdrukt, mag je boeten voor wat je gedaan hebt met 26 jaar celstraf in Nederland. De rechter heeft zelfs nog een paar jaar van de eis van het OM (30 jaar cel) afgesnoept. Mazzelpik.
Man (20) gearresteerd voor opruiing rondom mishandelingen en martelvideo's Heemskerk en Beverwijk
Welke video's DEZE VIDEO's
Om de gemoederen te bedaren en omdat veiligheid een gevoel is houdt de politie zowaar een LIVEBLOG bij over Beverwijk en Heemskerk. Daarin staat in de meest recente update te lezen: "De politie heeft vrijdagavond een verdachte aangehouden voor het verspreiden van valse informatie en opruiing via sociale media. Het gaat om een 20-jarige man uit Heemskerk. Wat de verdachte precies heeft geplaatst, kunnen we niet delen. Dit maakt deel uit van ons verdere onderzoek." Kortom, volstrekt onduidelijk of de verdachte zelf ook deelnam aan de hallucinante geweldplegingen, of dat het gewoon iemand in de online periferie, een plaatselijke juice-vlogger is die een graantje mee pikt.
De Telegraaf citeert een slachtoffer van een van de vernederings/martelvideo's overigens over de achtergrond van de rivaliserende groepen. ",,Het is oorlog. Oorlog met Marokkaanse Haarlemmers uit Schalkwijk”, zegt hij, terwijl hij enkele schietgebaren maakt. De ruzie zou zijn tussen een groep met overwegend Turkse Beverwijkers, en Marokkanen uit de wijk die hij noemt." Marokkanen en Turken, dat is toch een iets andere kleurpalet dan burgemeester Martijn Smit het deed lijken: "Het zijn allochtonen en autochtonen die crimineel gedrag vertonen. Dit is een veelkoppig monster. Het is niet één groep of één persoon of fenomeen dat dit veroorzaakt." Veelkoppig ja, twee is ook veel!
"Marteling": transgender vrouw (31) voelt zich 15 maar mag van KNVB niet meedoen in meisjesteam
MARTELING
Hallo KNVB. Wat is dit nou voor exclusief gedoe. Marjolein (31) leeft sinds kleins af aan voor voetbal, maar mag niet meer meedoen met een meisjesteam "op basis van haar leeftijd". Gelukkig besteedt de VPRO aandacht aan deze schandelijke vertoning in een emanciperend artikel dat op een constructieve wijze bijdraagt aan de acceptatie van transgenders bij personen van voetbal. "In mijn paspoort staat dat ik 31 jaar ben, maar zo voel ik me niet. Ik zit vol hormonen en voel me een meisje van vijftien. De KNVB is bang dat ik te sterk ben om met en tegen jonge meiden te spelen. Dat is niet zo, en dat kun je ook niet beoordelen vanuit een stoel in Zeist." Mensonterend*. "Niet voetballen ervaart ze als een marteling."* Zijn jullie soms martelaars KNVB? Of eh... tot martelaar gemaakten? Nee, eh... we bedoelen het andersom, 'personen die martelen' of zoiets. Hoe dan ook. "Spelen in het enige damesteam van Lisse is voor Marjolein voorlopig geen optie, uit angst zich daar niet op haar plek te voelen." Verschrikkelijk dit. Stop hou op met martelen KNVB!
