Compleet krankzinnig. 'Syriërs' plegen extreem geweld in Groningen
Begin maar eens met zoeken in Ter Apel
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende. Vier mannen worden gezocht voor 'EXTREEM GEWELD' gepleegd in een supermarkt te Groningen. Kijk maar effe naar de video hierboven hoe een negentienjarige jongen, die 'een opmerking' gemaakt zou hebben, de vernieling in wordt gebeukt door een roedel hyena's. "Zij hoeven niet uit Groningen of omgeving te komen, aangezien er die avond op de Grote Markt een demonstratie plaatsvond rond mensenrechten in Syrië. Daar waren veel mensen van buiten de stad op afgekomen." De mannen hebben in het politiedossier de namen C, G, H en I gekregen. U weet wel: Cornelis, Gerrit, Henkie en Ivo. Van Wely: "Volgens de politie zijn het inderdaad waarschijnlijk Syriërs." Misschien had Judith Sargentini (GroenLinks) tóch gelijk en zijn het helemaal geen IS-strijders die op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Het zijn gewoon compleet doorgedraaide potentiële moordenaars die hier de boel terroriseren als ze een 'opmerking' naar hun hoofd krijgen. Wat een gekkenhuis.
Instant update - Verdachte Henkie heeft zich gemeld, zo lijkt het. C, G en I blijven over
Update - Het zou gaan om een 'conflict tussen Syrische jongeren'. Daar heeft Groningen (net als de rest van Nederland trouwens) al langer last van
C
G
H
I
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
In Nederland praten we met elkaar
Behalve als je een azc in je achtertuin krijgt, dan niet
LONGREAD! Waterschap en provincie smijten met belastinggeld om Groningse boeren te pesten
Allemaal voor de geweldige natuur (?) in Lucaswolde (?)

