LIVE! Formule 1 Grand Prix van Canada
Vroem
Sneeuwde gisteren een beetje onder bij al het Iraanse en Israëlische geweld, maar gelukkig kunnen Israëliërs en Iraniërs niet autorijden. Wie ook niet kan autorijden, maar wel mag meedoen, is Lance Stroll. Toevallig komt Stroll uit Canada en laat dát nou net het land zijn waar de race plaatsvindt. Het heerlijke circuit Gilles Villeneuve, waar Max Verstappen met al z'n pingelpoints op plekje 2 staat. Eerst zelf maar eens winnen en dan hopen dat Oscar Piastri (P3) en Lulletje Rozenwater (P7) elkaar van de baan bietsen. Stijlloze voorspelling: toch gewoon Piastri.
Update - Sneeuwt ook nu een beetje onder maar ach. LIVEBLOG over oorlogsgedoe hiero. Alles komt goed
Update - NORRIS RIJDT ZICHZELF KAPOT TEGEN PIASTRI. Norris raus, Piastri kan door. Max rijdt op P2
Update - Die extreme cuck van een George Russell probeert Max Verstappen nog effe te naaien. Russell wint, Verstappen P2, Antonelli P3
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
Degraderen uit het StamCafé
Met stille trom degraderen
