achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Koekkoek. Abou Eenarm bij demonstratie voor wapenembargo (Israël, niet Hamas) in Rotterdam

Heeft het reuze naar zijn zin kennelijk

Niks drukt zo uit dat je echt vindt dat Israël geen wapens meer mag krijgen dan de aanwezigheid van een man die ervan wordt verdacht 11 miljoen euro te hebben ingezameld voor het bewapenen van Hamas. Dus. Daar was ie, afgelopen zaterdag, op de door The Rights Forum (u weet wel, die club die volgens topambtenaar Erik Pool in dialoog moet met Dick Schoof) aangekondigde demonstratie die mede wordt georganiseerd door de geweldsverheerlijkers van Palestijnen in Nederland in Rotterdam 'Wapenembargo nu'. De man in dat tweetje eronder herkennen de kenners dus van deze foto van deze "demonstratie".

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Kijktip! Serieus alsook normaal gesprek tussen voor- en tegenstander van Israël

Dit doen wij dus altijd op feesten en partijtjes, we wachten tot het even stilvalt, schrapen onze keel en schreeuwen dan luidkeels WAT VINDEN JULLIE EIGENLIJK VAN ISRAËL EN PALESTINA

@Schots, scheef | 18-06-26 | 16:00 | 142 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.