Koekkoek. Abou Eenarm bij demonstratie voor wapenembargo (Israël, niet Hamas) in Rotterdam
Heeft het reuze naar zijn zin kennelijk
Abou Eenarm, Amin Abou Rashed, fondsenwerver voor Hamas, was blijkbaar zaterdag ook in Rotterdam bij de demonstratie. https://t.co/xlswR58tCt pic.twitter.com/LdnBA3Lrc8
— Bob van Keulen (@BobHGL) February 10, 2025
Niks drukt zo uit dat je echt vindt dat Israël geen wapens meer mag krijgen dan de aanwezigheid van een man die ervan wordt verdacht 11 miljoen euro te hebben ingezameld voor het bewapenen van Hamas. Dus. Daar was ie, afgelopen zaterdag, op de door The Rights Forum (u weet wel, die club die volgens topambtenaar Erik Pool in dialoog moet met Dick Schoof) aangekondigde demonstratie die mede wordt georganiseerd door de geweldsverheerlijkers van Palestijnen in Nederland in Rotterdam 'Wapenembargo nu'. De man in dat tweetje eronder herkennen de kenners dus van deze foto van deze "demonstratie".
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Kijktip! Serieus alsook normaal gesprek tussen voor- en tegenstander van Israël
Dit doen wij dus altijd op feesten en partijtjes, we wachten tot het even stilvalt, schrapen onze keel en schreeuwen dan luidkeels WAT VINDEN JULLIE EIGENLIJK VAN ISRAËL EN PALESTINA
Welja. Abou Eenarm (grotendeels) vrijgesproken
Nou wees er maar blij mee
Tweede Kamer wil buitengewoon bewapende BOSWACHTERS
Daar gaat uw zondagse boswandeling
XR gaat zaterdag Utrecht Centraal volledig stilleggen om Israël een lesje te leren
Ook geen treinen naar het oosten dus
LIVESTREAM! A12 demonstratie 'tegen álle azc's'
Ze zeggen NEE NEE NEE tegen een azc en TOM STAAL IS ERBIJ
Abou Eenarm: 'Steun voor Hamas was poëzie'
Wil de "verdachte" zijn hand opsteken?
