AD schakelt experts in voor mysterie: 'Dinges moet steevast poepje doen in supermarkt'
Huuu huuuu btw-verhoging huuu
Het is maar goed dat we het Algemeen Aandrangblad hebben voor kwaliteitsjournalistiek. Wáárom moet R.. Ro... Dinges altijd poepie poepie doen als ze in de Albert Heijn is? En dan zegt tussenknuppel Level 2 van het AD tegen Leon van Wijk, beroemd media en cultuuricoon, eindredacteur en content manager: "Hee Leon ga jij maar eens uitzoeken waarom Dinges altijd moet schijten in de supermarkt." Je mág in Nederland niet eens schijten in de supermarkt, want in tegenstelling tot alle landen om ons heen hebben we een hekel aan klantgerichtheid; het draait er alleen maar om de mensen zo veel mogelijk & zo duur mogelijke spulletjes in de kar te laten gooien en zo snel mogelijk weer te laten opzouten. Enfin, dus Leon allemaal experts bellen: heeeeee expert hoe kan het nou dat Rhodinges altijd droldrang krijgt in de supermarkt? En dan eindigt het stuk met: nope er is geen wetenschappelijk bewijs het kan zomaar zijn dat dit fenomeen alleen bestaat in het hoofd van mensen. Misschien heeft Rennie Deflatine nog iets te melden over een hogere btw op krantjes? Mosterd moet 's ochtends trouwens ook altijd schijten, is daar misschien een verklaring voor?!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belangrijke journalistieke productie Algemeen Dagblad: jongeren laten de grapefruit liggen
Foto: een vrouw wijst de lekkerste plekjes van de grapefruit aan
Met AI lezersbrieven naar de krant sturen, flauw hoor Klöpping
Wat is nou eigenlijk het nieuws
Maar WAT moet je doen tegen mantietjes?
Nou en daarom leest u dus het AD
Levens gered: AD geeft tips voor EXTREME HITTE
Houd uw bejaarden nat