achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

LIVE VOETBAL! Nederland - Bosnië

Soort reisgids

Laat dat vriendenweekend Barcelona (tip: Can Paixano, Carrer de la Reina Cristina, randje Barceloneta) maar een keer voor wat het is en trek uw makkers gezellig mee naar Sarajevo. De Sarajevsko is goedkoop, de vrouwen interessant, het eten vies en alles stinkt naar verbrande turf. Maar ja, de rakije is fantastisch, de pelinkovac gloeiend en de katers machtig. U vliegt vanaf Eindhoven op Tuzla en neemt ze mee naar Sloboda, alleen oppassen dat ze niet in een of ander gat in het asfalt flikkeren, want aangeven dat het allemaal gevaarlijk is doen ze niet aan. Berovingen, daar doen ze wél aan. Rondje rijden, natuurlijk even kijken bij Srebrenica / Potocari, dan hobbel-in-de-weg-gat-in-de-weg naar Sarajevo, u bent helemaal het heertje in Bascarsija, ga effe naar die bobsleebaan en die snipertunnel en daarna kunt u gelukkig weer aan de pruimencrack. Doe ze in club Trezor de hartelijke groetjes van hun grote vriend Mosterd. En in dat licht, vanavond in Eindhoven, Nederland tegen Bosnië-Herzegovina in de Nations League, de stomste competitie ter wereld.
1-0 ZIRKZEE: '12
LOL 1-1 DEMIROFIETS
2-1 TIJANI: '45
WELSTIJL: Memphis Depay in driedelig grijs op de tribune
3-1 GAKPO: '56
3-2 FATBIKEFIETS: '74
4-2 WOUT WEGHORST: '88
5-2 XAVI: '90

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'

Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen

@Mosterd | 17-06-26 | 14:00 | 323 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.