Duo uit Dalfsen (!) opgepakt om mensensmokkel met rubberen bootjes
Dalfsen, het Tripoli van Overijssel
Dalfsen, daar weten we precies helemaal niks van. Of ja, toch: de jeugd eet er trekkerbanden, en het dorp heeft E-e-e-erben Wennemars voortgebracht. En nu is Dalfsen voor de derde keer schuldig aan een misdaad tegen de menselijkheid: een man (25) en een vrouw (32) uit Dalfsen zijn aangehouden voor het voorbereiden van mensensmokkel met rubberen bootjes. Scheelt weer op de numerus fixus voor de Opleiding tot Apotheker maar MENSEN UIT DALFSEN. OPGEPAKT WEGENS MENSENSMOKKEL. UIT DALFSEN. DALFSEN. Het Tripoli van Overijssel. "Het tweetal kocht goederen die door migranten worden gebruikt om vanaf het Europese vasteland naar het Verenigd Koninkrijk te varen, zoals rubberboten, buitenboordmotoren en zwemvesten. De man en de vrouw zijn afgelopen dinsdag opgepakt." Ons toekomstige bezoek aan Dalfsen zal nooit meer hetzelfde zijn.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
