Vier de Vrijheid in het Stamcafé
Mag gewoon
Ga naar buiten (kan weer, echt). Denk iets doms. Vindt iets doms. Zeg iets doms. Roep iets doms. Schreeuw iets doms. Schrijf iets doms. Twitter iets doms. Instagram iets doms. Doe iets doms. Of doe wat anders. Luister naar een muziekje (keestelpro bedankt). Kijk een filmpje. Zoek een vriend op. Doe iets nuttigs. Vertel een mop. Maak plezier. Maak een wipje. Verwen u zelf. Of lees voor ons part godverdomme eens een keer een geschiedenisboek. Alles mag. We zijn allemaal vrij, in het Stamcafé.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
