Gedoe! FvD ruziet met Otten over ledenaantal
Telkens maar dat geruzie bij die club kleinzerigen
Het is weer gezellig bij het Forum voor Gedonder. Nadat GeenStijl gisteren als allereerste medium ter wereld opmerkte dat de accountant wat probleempjes had met het opgegeven ledenaantal van de partij op 1 januari 2019, en de Forum-bashende MSM-krant De Telegraaf ermee aan de haal is gegaan om de toch al op de grond liggende partij nog even wat extra te kopschoppen, plaatste Forum in allerijl een accountantsverklaring over de ledenstand op 1 januari 2020 en trok de 'Schuld van Henk Otten'-kaart. Dat is een soort 'Schuld van GeenStijl'-kaart, maar dan de 'Schuld van Henk Otten'-kaart. Hendrik Otten is woest en rept over 'absolute lariekoek'. "De smadelijke aantijgingen van @thierrybaudet en @rooken cum suis accepteer ik niet." We dachten altijd dat er meer mensen in het partijbestuur zaten dan Onderkoning Otten alleen en ondertussen zijn subsidiebetalingen aan Forum deels gebaseerd op het ledenaantal op 1 januari 2019. Dus komen er herstelbetalingen en zo ja, wie gaat dat betalen?
UPDATE - Otten gaat los
UPDATE - FvD meldde probleem met ledenaantal zelf al in augustus
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artikel 23 schrappen in het Stamcafé
Joah het is warm u mag ook gewoon wat te zuipen pakken hoor
GeenStijl pleit voor een verbod op Bas Erlings
In talkshows dan he
Veroordeeld vlogger Youness Ouaali geeft stemadvies: FvD
Ongevraagd advies weliswaar, maar advies desalniettemin
LIVE. Kamerrrvragen over rare taallijst OCW
Je mag ook niks meer zeggen?
HUH?! Forum-stemmer ABONNEE van de Volkskrant
Vroege 1 aprilgrap hoor
TRIBUNAAL SPREEKT GIDEON VAN MEIJEREN VRIJ VAN OPRUIING
De rechtsstaat, waarlijk, hij bestaat!
