achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Praat lekker verder in het Stamcafé

Je bek houwe doe je maar in het stadion

De coronarichtlijnen, RIVM-adviezen en de citaten van MinPres zijn ondertussen net zo verwarrend als het bovenstaande gesprek met Stefano Keizers, dat door Tom vakkundig is terug gesneden tot een half uurtje en waarmee het allemaal nog onnavolgbaarder is geworden alsdan in de volledige twee uur. Maar hee - het is tenminste geen Famke Loe-Wie-Is-Ze, dus nemen we u graag nog eens mee. Donderdagavond komt Peter Kwint, het best geklede Kamerlid van de SP, die uit de euro willen, en ondertussen zijn we volop aan het rondbellen voor oktober. Wie doen er allemaal wél mee? Sowieso Rrrrroderick Veeloo (RTL/TPO/Vrijdenker/Boris van der Ham look-a-like) en Rrrrronald van Raak (afzwaai-SP'er met referendumdrift). Andere namen nog niet 100% bevestigd of nog GEHEIM (hoewel, in Dit Land?), maar we hebben wat leuke lijntjes uitgeworpen al zeggen wij het zelf. U hoort het ons zeggen.
NU LIVE BIJ ZIJN: Daar wil je niet aan meedoen wel aan mee doen bij zijn. Livestream vervolg coronadebat (dat natuurlijk weer niet genoeg hier over ging, of daar over ging), na de lees verder:

Stampcafé!

Om de verwarring nog completer te maken

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.