SCORE. Homospugers 020 hebben Reddit gehaald
Internationaal pleefiguur slaan. Met dank aan de Halsema Jugend
Yes. We gaan over de tong. Globaal en Internationaal. Het "''incident"" in Amsterdam heeft de subreddit PublicFreakout gehaald, en de internationale commentaren onder het filmpje zijn niet mals. De homophobe jongeren Jordy en Jordi uit 020-Gaza worden keihard uitgelachen om hun sneue tasjes, en er zijn ook paar internationale commenters die Femke's kansenparels eens stevig op hun middeleeuwse bek willen huffen. (Die beelden komen dan op de vermakelijke subreddit JusticeServed.) Hup iAmsterdam. Redden wat er nog te redden valt. Als de sodemieter die regenboogvlag op de Stopera! Oh nee, dat is alleen bij Kees van der Staaij enzo.
PS1: Ochtendtopic krijgt slotje. Hiero verder reaguren over die Lieve Stad.
PS2: Halsema grijpt doortastend in
PS3: Homospuger (15) meldt zich bij politie na regenboogvlag Halsema op Insta.
Homospuger geeft interview aan enge haatvlogger Youness O.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
