648.000 kijkers voor vrolijk rechts spotje PVV
Reclamebureau Wilders gooit het over andere boeg, en heeft succes
De nieuwe verkiezingsvideo van Geert Wilders heeft gisteren rond etenstijd 648.000 NPO-kijkers getrokken. Dat maakte kijkonderzoek.nl vanochtend bekend. Daarmee scoorde de PVV ruim meer kijkers alsdan Nieuwsuur (492.000) en Twan Huys (514.000). In het nieuwe PVV-spotje zien we een vrolijk lachende Wilders tussen vrolijke Nederlandse mensen, in een schitterend Hollands decor van duinen, dijken, molentjes en waterwegen. Eerdere PVV-spotjes kenmerkten zich door een gitzwart toekomstbeeld met tsunamiserende vliegtuigen vol migranten uit middeleeuwië op Schiphol en donkere wolken boven moskees, maar daar is de PVV vanaf gestapt. In reactie op het reclamespotje van Wilders overweegt het kabinet nu de NPO voortaan compleet reclamevrij te maken.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Exen beschuldigen EO-documentairemaker Tygo Gernandt: 'Hij gebruikt drugs en fysiek geweld'
Hadden wij nooit achter hem gezocht
VUURWERK. Yesilgöz (VVD) klaagt over Faber (PVV), Wilders (PVV) valt Yesilgöz (VVD) aan
Haalt kabinet-Schoof het einde van het jaar?
Bassiehof – De NPO moet niet beter maar minder
Opletten, Van Zanten en Soepboer
Overheid: "Burgers NIET klaar voor oorlog"
Noodpakket nu al niet meer genoeg
Welja. Wilders disst Schoof op Twitter
Dat wordt weer rijsttafel eten straks