AD loopt aan het tuigje van adverteerders
Deel Zoveel in het feuilleton 'Persgroep aan de leiband van de pecunia'.
Raaarrrrrr. Een stukkie in de Algemene Dagkoopjesfolder over dat "medewerkers van de Apenheul veel vaker kinderen in tuigjes zien". En dan duiding van K*dspl*z*, een verkoper van de onderhavige tuighjes, die op mag treden als expert. Met zelfs een eigen verkoopfoto van tuigjes boven het "premium" bericht. Wat leren we hier eigenlijk van, behalve dat de dode bomen op sterven na dood zijnde geldhoeren zijn? Misschien dat tuigjes voor kinderen eigenlijk best een goed idee zijn? Dat het jammer is dat alleen sommige jongeren kinderen aan de lijn moeten? Dat de grappigste apen van de Apenheul die apen zijn met smartphones en grijze Toyotae? As soon as you step through the gates you become part of the exhibition, ten slotte. Nouja. Niet vreemd allemaal, het Persgroepbeleid kennende.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Welja. Drankcoach schrijft boos stuk in AD over drankgebruik in Gooische Vrouwen
Het is een serie, het is niet echt
Nee nee nee Laurentien ga nou niet dreigen met een rechtszaak tegen het AD
Hier zijn ouders: niet mee geholpen
Stamcafé. Maar wat is er aan de hand met Els?
#Prayfor Els in het Stamcafé
AD bezig met belangrijk bevolkingsonderzoek
"Ben jij onder de 30 jaar en dol op wandelen?"
Hans Nijenhuis mansplaint afwezigheid ChristenUnie en PvdD bij NOS-debat
Hoezo durft EEN MAN dit te schrijven
MOOI WEER! Even bij het AD lezen hoe we die groene terrastegels dit jaar weer schoon krijgen
Vertel het ons, o Algemeen Dagblad