Tests bewijzen het. NPO1 is een poepsaaie bejaardenzender voor voltooid levenden
Eindelijk zijn ze er in Hilversum ook achter. Nederland 1 is Reutel des Doods in Medialand. Er wordt alleen nog naar NPO1 gekeken in levenseinde-klinieken. NPO1 is de liftmuziek in euthanasie-centra, en als er weer eens iemand (na drie maanden) dood aangetroffen wordt voor de televisie, dan staat-ie in 100% van de gevallen op Bed&Breakfast of 1 tegen 100. Trek gewoon de stekker eruit, en geef die organen. Ach laat ook maar. Sterph, Hilversum. Sterph...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
'AYATOLLAH KHAMENEI DOOD DOOR AANVAL ISRAËL'
Gestopt met bevolking onderdrukken
NPO-platform deelt jubelend fragment van rapper die homofobe grap maakt op tv
Belangrijk dat daar ruimte voor is in een open samenleving
Geen appelmoes? Dan maar dood
Appelmoes top tier piramide van Maslow
