achtergrond

Geenstijl

login

word lid

nachtmodus

tip redactie

zoeken

Gezocht. Zelfstandige vrouwen, die hun abo op treiterglossy @LindaNieuws hebben opgezegd

Tweet not found

The embedded tweet could not be found…

Oproep. Voor een invoelend diepgravend artikel over de ranzige praktijken van het hufterige damesblaadje Linda zijn wij op zoek naar zelfstandige, ondernemende vrouwen die voor zichzelf weten te zorgen, en die hun abonnement op De Linda hebben beëindigd wegens ziekmakend getreiter van Linda de Mol cum suis. Adverteerders, die naar aanleiding van bovenstaande ranzige broodroofpraktijken niet meer geassocieerd willen worden met Het HufterMerk Linda©®™ mogen ook reageren. Aanmelden via "redactieATgeenstijlPUNTnl" (aanhalingstekens weglaten). Discretie verzekerd. Namens alle hardwerkende rij-instructrices, die Linda heten, bedankt!

Reaguursels

Naam veranderen in 'John'.

Drs. Paco P. | 15-12-17 | 23:32

Dankzij Linda van de Linda weten we dat de borsten van Linda de laatste 10 jaar 3 cm zijn uitgezakt. Maar wat een sneue reactie van Linda met haar uitgezakte borsten.

Jan Dribbel | 15-12-17 | 23:12

Die de Mollen hebben nooit geld genoeg, dat ze d'r maar niet in stikken. Of kopen ze dan gewoon iemand anders om voor hunnie dood te gaan ?

Vesta | 15-12-17 | 18:22

Ook al krijgt rijschoolhoudster Linda in eerste instantie gelijk van de rechter, uiteindelijk delft ze toch het onderspit. Magazine Linda heeft veel meer geld, gaat in beroep, daarna in cassatie en eventueel naar de Hoge Raad. Dan is rijschool Linda ondertussen door haar spaargeld heen en zal noodgedwongen op hebben moeten geven.

Alco-de-Holist | 15-12-17 | 17:42

Er was ook ooit een bedrijf dat heette Dik voor Mekaar of zoiets. Dat kon A. van Duin ook niet echt waarderen. Moesten hun naam veranderen.

kloopindeslootjijook | 15-12-17 | 17:12

Ik sympathiseer met die van de rijschool. Niet met die van tv.

Stijlicoon | 15-12-17 | 17:06

Die logo's zijn het zelfde. Dat zit een BLINDA nog

Premier Trutte | 15-12-17 | 16:59

Zelfs een Blinda Mol ziet het nog.

Premier Trutte | 15-12-17 | 18:39

Linda de Mol heeft toch geen rijschool? Ze heeft een blaadje met haar naam erop. Nou dan. Waarschijnlijk zou een rijschool met de naam Maarten geen probleem zijn.

kloopindeslootjijook | 15-12-17 | 16:48

Kunnen we chinezen niet wijsmaken dat ook mollen naar kip smaken ? Gewoon ruimen die gehele mollenplaag. 's avonds 9 van 10 zenders bevuilen met oninteressante vrouwon-bagger en nu ook nog proberen het dagelijkse leven van hardwerkende mensen te verkloten. De enige die met recht een blad naar zichzelf mag vernoemen is Donald Duck. Een blondje die zelfs de voornaam aan haar vader heeft te danken moet gewoon niet zo achterlijk zijn te denken dat ze een heel gewone voornaam kan claimen voor een k*tblad. Dan ben je wel heel erg ver van het padje met je grootheidswaan.

Ruikbaard | 15-12-17 | 15:49

Ze moet de naam "Linda de Mol" registreren. En zeggen dat Linda de Mol die niet meer mag gebruiken.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 15:35

Lijkt me een leeg dreigement van de Mol. Als er al verwarring zou kunnen zijn dan lijkt het alsof de rijschool reclame maakt voor het blad. Er is niemand die veronderstelt dat de Mol een rijschool is begonnen (met 1 auto). Is gewoon stompzinnig stoer doen van een merkenrecht administrateur.

JayJay | 15-12-17 | 14:04

Na 'zelfstandige vrouwen' had ik al moeten stoppen met lezen.

VeelTeSteil | 15-12-17 | 13:53

Kom op mense...je bent al niet helemaal fris wanneer je een abonnement op Linda hebt( GERONTOFIEL??), dus laat dat gladgetrokken wijf nou gewoon even vallen in de scootmobiel die bij haar leeftijd past.

mallekater | 15-12-17 | 13:48

Kop van AD is misleidend. Linda mag namelijk wel Linda heten. Ze mag alleen geen logo gebruiken dat ontzettend veel lijkt op het logo van het tijdschrift van Linda de Mol. En dat is helaas best lastig, want het logo van het tijdschrift is niet heel erg origineel: gewoon de naam uitgeschreven in hoofdletters in een schreefloos lettertype. En oja: MET. EEN. PUNT. ERACHTER. Ik denk dat haar argument "dat is gewoon het standaardlettertype" het niet gaat houden in deze zaak. Want ze had ook een ander standaardlettertype kunnen kiezen. Dat ze precies kiest voor hoofdletters en een schreefloos lettertype zorgen ervoor dat het ontzettend lijkt op het logo van tijdschrift. Ze had ook een totaal ander logo in elkaar kunnen freubelen met Word. Vooral MKB'ers die je dagelijks met busjes op de snelweg ziet, frommelen meestal wat letters aan elkaar met een rondje of een streepje erbij. Ik bied bij deze gratis mijn diensten aan om een nieuw logo MKB-style voor Linda te maken. Verder gratis PR voor zowel tijdschrift linda als rijschool Linda. Die is al in de pocket voor beide.

vrijstijler | 15-12-17 | 13:44

Correct. Next...

ChupaChupa | 15-12-17 | 15:44

Nog effe koekelen: Humberto's Pizzeria te Chicago, moet die zich ook zorgen maken?

jacobh-59 | 15-12-17 | 13:34

Rijscholen Sonja, Matthijs, kapsalons Patricia, Bridget, etcetcetc en al die andere vele duizenden hardwerkende belastingbetalers annex mede-financiers van de Gooisematrassenweelde kunnen hun zaakjes ook wel gaan opdoeken.

jacobh-59 | 15-12-17 | 13:31

De snol?

Fi-Bu-Bla | 15-12-17 | 13:26

Maar wie zou der doen?

Frietje_Oorlog | 15-12-17 | 13:26

Zag laatst een foto van die Linda de Mol, die heeft een paar heupen gekregen incl dikke reet. Is niet gezond hooo!....Ze had iets minder witte wijn moeten zuipen. En ja die botox e.d helpen dat ook niet echt meer. Ze had gewoon iets beter voor zichzelf moeten zorgen. Drank, coke zijn niet top voor je lichaam... Maar daar is Linda de mol nu ook wle achter...

Mark_D_NL | 15-12-17 | 13:21

Mevrouw de rijschoolhoudster kan nu wel gaan lopen janken, maar ze heeft willens en wetens gebruik gemaakt van de bekendheid van Linda de Mol en haar tijdschrift, door haar eigen logo aanzienlijk te laten lijken op dat van Linda de Mol's tijdschrift. Een zeikwijf met een rijschool dus. Veel erger worden ze niet.

mrjoeri | 15-12-17 | 13:19

Kansloze zaak, dit gaat de rijschool glansrijk winnen.

doskabouter | 15-12-17 | 13:07

Wat kinderachtig van Linda de Mol.

Dutch_Holland | 15-12-17 | 13:05

Schandalig. Verbijsterend. Schokkend. Ongehoord. En stomweg levensgevaarlijk: vrouwen die rijles geven. En het dan gek vinden dat ons land helemaal naar de kloten gaat.

Rest In Privacy | 15-12-17 | 12:59

Had ik maar een vrouwelijke instructrice gehad, en dan in de polder een vergrijp, eeuh... ingreep krijgen.

Tuborg øl | 15-12-17 | 13:07

Dan maakt ze er toch Pinda van? Ook leuk toch?

Mr_Natural | 15-12-17 | 12:57

Het ligt misschien aan de positie van de foto maar ik vind de lettertypes echt niet op elkaar lijken. Die van LINDA. zijn korter en veel dikker. Waar het lettertype van LINDA. op Arial Black met hoofdletters lijkt, lijkt dat van Linda meer op gewone Arial met hoofdletters. Echt niks is treuriger dan een lettertype opeisen dat niet eens van jou is of in ieder geval heel erg lijkt op een van de bekendste lettertypen.

Halveneger | 15-12-17 | 12:53

Moderne logo's zijn kut. Gewoon een naam in een standaard lettertype en vaak zelfs ook nog zwart. Kraak noch smaak, en enkele uitzondering daargelaten.

Mr_Natural | 15-12-17 | 13:08

Ik gok op Myriad Roman. Daarvan zijn de letters smaller en is de D afgerond.

Moon1970 | 15-12-17 | 21:38

Linda de Rat. Als bekende Nederlander, ambassadeur van een of ander Grijp-stichting of kemphaan tegen seksisme, discriminatie of andere zelfpijperij/-verrijking, mag je natuurlijk wel je deel aan maatschappelijk belang opeisen. Ik hoop dat veel mensen op de boycot ingaan en Nederland hiermee weer leefbaar maakt voor initiatiefvolle en ondernemende mensen.

ET007 | 15-12-17 | 12:51

Weet iemand welk lettertype dit dan is? Ik kan zo snel geen standaard lettertype vinden met zo opvallend weinig ruimte tussen de letters. Rijschool-Linda doet wel heel onschuldig, maar ik vermoed toch dat ze het beeldmerk van tijdschrift-Linda bewust gekloond heeft.

bintang | 15-12-17 | 12:43

Je kan de afstand tussen de letters wijzigen, dus dat heeft niks met het lettertype te maken. Maar inderdaad precies dezelfde ruimte tussen de letters. Maar compleet ander lettertype (minder dik, langer). Als ze al recht had op het font is het wel triest om zo'n slechte namaak aan te klagen. Ik vermoed trouwens dat het Arial black voor het blad en gewone Arial is voor de rijschool (als ik dan uit een standaard Word lettertype moet kiezen).

Halveneger | 15-12-17 | 12:58

Ik gok op Myriad Roman. Die heeft ook een ronding in de D waar die van de Mol plat is boven en onder.

Moon1970 | 15-12-17 | 21:41

Ik zou me als Linda de Mol zijnde meer zorgen maken dat ze sinds haar plastische chirurgie operatie als 2 druppels water op Monique van de Ven lijkt, is dat dan géén plagiaat?

Onderbuik | 15-12-17 | 12:42

Wie is de Mol?

Watching the Wheels | 15-12-17 | 12:50

Ja wie is wie. Of wie van de drie...

Onderbuik | 15-12-17 | 13:02

Het is toch "De Linda"...

da wizard | 15-12-17 | 12:36

Dit is echt een kansloze zaak voor het tijdschrift Linda. Er is geen enkele overlap in economische activiteiten, dus kan er ook nooit sprake zijn van een nadeel voor het tijdschrift. De dreigmails die ze heeft ontvangen getuigen dan ook vooral van een gebrek aan kennis over relevante wet- en regelgeving, en roepen de vraag op of de personele bezetting bij het tijdschrift wellicht moet worden heroverwogen. Ook omdat dit soort acties PR-technisch natuurlijk niet echt handig zijn.

Dr. Vigilante | 15-12-17 | 12:31

Gewoon een ander font, heeft niks met de naam te maken.

Menage00 | 15-12-17 | 12:28

-weggejorist-

denhaagvandaag | 15-12-17 | 12:27

Je kunt het lullig vinden van de Molletjes om over zo'n klein dingetje te zeiken. Maar ze hebben wel gelijk. Het gaat niet om de naam "LINDA", ook niet om de "OOgjes" van de rijschoolhoudster. Het gaat om het totaalplaatje en dat lijkt heel erg veel op die van het vullisblad. Het is als het ware een beeldmerk en dat zal best wel gedeponeerd zijn. Zo dom zijn die Molletjes echt niet om dat te vergeten te registreren. Gezien de omvang van de bankrekening van de Molletjes trekt de rijschoolhoudster aan het kortste eind. Ze gaan haar gewoon kapot procederen.

Buiswater | 15-12-17 | 12:26

Wie is ... de Mol?

Agervic | 15-12-17 | 12:26

-weggejorist-

Jan3863 | 15-12-17 | 12:16

Het alleenrecht op je voornaam afdwingen...een Linda met een miljard op haar bankrekening vindt dat niemand anders haar persoonlijke voornaam Linda mag exploiteren?? Dus De Mol Patisserie mag ook niet? Ik heb een nichtje dat Linda heet, heeft zij ook geen bestaansrecht meer? Het wordt gotgloeiendegotfer steeds maller, dwazer en gekker in spruitjes-met-couscous land. Kom op Linda's, verenig je voor een procedure tegen de onderkoningin van Nederland met haar domme jaren 60 huisvrouwenblaadje. #lindatoo

dedeurs | 15-12-17 | 12:08

Gaaf die nieuwe hashtag hahaha....#lindatoo (voor alle niet-Linda-de-Mol's)

Jan3863 | 15-12-17 | 12:18

@Jan3863 Ik zie het helemaal voor me. Ik met een vlaspruik coup 1991 op m'n kop en een half miljoen aan kronen in m'n bek. Ik vond De Mol maar 1 keer leuk. In de redelijk geslaagde komedie Ellis in Glamourland. Toen deed ze eindelijk iets goeds.

dedeurs | 16-12-17 | 00:29

Volgens mij gaat het enkel om de vorm van het logo, en niet om het voeren van de naam. Desondanks, waar maakt die dikke pad cum suis zich druk over. Het is een heel andere branche. Dat zit mekaar op geen enkele wijze in de weg. Maar ja, dat juridisch pesten zit in de genen van de de Molletjes, en advocaten zat.

Schoorsteenveger | 15-12-17 | 12:07

Maar het logo is een standaard lettertype uit word.

CopyCat | 15-12-17 | 12:14

Er bestaan maar zo veel fonts en niet meer. Dus welke je ook kiest, er is altijd wel ergens iemand die woedend een blik advocaten opentrekt. En ontwerp je zelf een lettertje, dan wordt er 'Plagiaat!' geschreeuwd. De moloch auteursrecht/copyright wet moet eens flink gerestyled worden. Maar dat geldt voor ALLES in dit feodale staatje.

dedeurs | 15-12-17 | 12:15

Zet er een blauwe punt achter en het is helemaal anders

boerk | 15-12-17 | 12:28

boerk | 15-12-17 | 12:28 Of noem het "DE ECHTE LINDA".

Schoorsteenveger | 15-12-17 | 13:02

Eigenlijk kijk ik alleen maar naar het nieuws op de tv. Vooral als Amber Brantsen presenteert. Dan vind ik het nóg leuk leuker leukst. Want zo kan het nml. ook. Eenvoud is het kenmerk van het ware en schoonheid zit van binnen. Al die Botoxdiva’s kunnen hier veel van leren. Zij zijn zichzelf niet en al die jaren nooit geweest.

R@ | 15-12-17 | 12:03

De zoekopdracht 'Linda' levert in het Kvk-register zo'n 1500 vermeldingen op.

Droop | 15-12-17 | 12:01

En er is er slechts 1 nep.

Watching the Wheels | 15-12-17 | 12:11

Flying fuck given.

Godnondejusdorange | 15-12-17 | 12:01

Hoe dan ook, publicitair heeft Linda de Mol dit al verloren - mensen houden niet van jankende multimiljonairs (of hun vertegenwoordigers).

Goldfinger | 15-12-17 | 12:01

Ik begin een schijthekel te krijgen aan die familie De Mol: - Johnny de Mol: Die er werkelijk alles aan doet om NL met zijn acties nog meer te overspoelen met vluchtelingen. Zolang hij de ca. €35.000/jaar, die de opvang van een asielzoeker/vluchteling ons aan belastinggeld per jaar kost, niet zelf hoeft te betalen. Lekker "pronken" met vluchtelingen/de gutmensch uithangen, terwijl de kosten bij alle belastingbetalers terecht komen. - Papa John de Mol: Die zijn bevriende "ik accepteer (bijna) geen andere mening, want dan ga ik uit mijn dak" Peter R. de Vries weer naar SBS6 haalt, om hem weer een baantje te geven. Peter R. die lak heeft aan de "integriteit van het ieders lichaam" (wet) en een DNA-databank wilt voor alle NL'ers. Ben je niet bang Peter R. dat jouw vastgelegde DNA, dan ooit eventueel ook wel eens valselijk tegen je gebruikt kan worden inzake #me too, door één van je buitenechtelijke bedpartners? - Linda de Mol: Wat farce en geldhonger van Linda de Mol zeg, om iemand met dezelfde naam Linda + totaal ander bedrijf/sector te beschuldigen van plagiaat. Ik ben klaar met die "De Molletjes"..bahhhh.

Jan3863 | 15-12-17 | 11:55

De Mol.. ook iets met drugs en losse handjes?

boerk | 15-12-17 | 12:29

Ik ook vooral wat Derksen ooit zei over jr.

gato | 15-12-17 | 12:33

Stop ze maar onder de grond...mijn zwager zaliger sloeg altijd met een spa op de kop als ze boven dreigden te komen. Die had er een hekel aan....dat wil je niet weten.

watmagjenogwel | 15-12-17 | 13:29

Ik heb het vermoeden dat de rechter de volgende redenering zal hanteren bij een beoordeling over een geschil in deze zaak...Is er sprake van verwarring tussen beide beeldmerken. Dus wordt de auto in kwestie aangezien voor een activiteit van Linda de Mol? Oftewel zou het publiek een herkomstaanduiding aan de Linda aanduiding op de auto toekennen en het niet louter al beschrijvend aanduiden. Ic is de bestickering mi zo dat er wel degelijk sprake kan zijn van een herkomstaanduiding, temeer omdat het beschrijvende aspect minimaal is. Daarbij is er gelijkenis tussen kleurstellingen en lay-out van websites. Ik zou aanpassen. De stickers op auto en website meer beschrijvend maken (Linda's autorijschool) en dan is het mi opgelost en iedereen blij. Het vasthouden aan de oude bestickering lijkt mij dan ook geen verstandig plan.

RenHoek | 15-12-17 | 11:55

Je kunt volgens mij geen "eigen naam" vastleggen als merk. Want als dat wel zo was/is, kan elke naam maar één keer vastgelegd worden. Ben je zo klaar, zijn alle namen snel op als merk en bedrijfsnaam. Volgens mij mag iedereen "een/je eigen naam" altijd vrijelijk gebruiken in een bedrijfsnaam.

Jan3863 | 15-12-17 | 12:07

Als mevrouw den Mol zo stoer en feministisch zou zijn zou ze het zelf oplossen en de portemonnee trekken en bijdragen aan een het herstijlen van het autotje. Spaart veel advocaten kosten, belasting van de rechtspraak, negatieve publiciteit en ze maakt er iemand blij(er) mee.

boerk | 15-12-17 | 12:33

Gelijkenis tussen de kleurstellingen en de lay-out van de website? http://www.rijschoollindawilting.nl Vs. https://www.lindanieuws.nl/magazine/bekijkdenieuwelinda Misschien omdat ik op mijn mobiel zit hoor, maar ik zie het niet.

Halveneger | 15-12-17 | 13:03

Een rijschool heeft geen enkele overeenkomst met een kudtblaadje en kan dus nooit tot verwarring leiden dus mag dit gewoon.

2voor12 | 15-12-17 | 11:53

Gewoon in kleine letters dit is niet Linda van het multimiljonairblad linda, want dat mag niet.

gebrokenvleugel | 15-12-17 | 11:52

De merknaam van hetblad is toch" LINDA."' Dus met een punt. Dat lijkt mij afwijkend genoeg. Sowieso moet het onmogelijk zijn om voor en achterhalen als merk vast te leggen.

bees-t- | 15-12-17 | 11:52

Linda? Wat is dat?

bigs | 15-12-17 | 11:51

Ook Jack van Gelder maakt zich op voor juridische stappen: http://www.jezzy.nl

Conan de Rabarber | 15-12-17 | 11:49

Voor? Gelderse worst?

boerk | 15-12-17 | 12:33

Kleine letters erboven....rijschool... ooh nee die bestaat ook al http://www.rijschoollinda.nl

De foute man | 15-12-17 | 11:48

Linda de Snol, dat is toch die chirurgisch geplastificeerde troela?

Memek | 15-12-17 | 11:48

Het Linda Magazine logo heeft een punt aan het einde: LINDA. De rijschool heeft dat niet

Rudy Mentaie | 15-12-17 | 11:48

je eigen persoonsnaam / geboortenaam niet mogen gebruiken omdat de commercie dat bepaalt ! Je verzint dit niet. Soms vraag ik mij echt af in welk land ik mij bevind.

krelus | 15-12-17 | 11:48
blikjegrolsch | 15-12-17 | 11:44

Volgens mij kun je geen alleenrecht hebben op een gebruikelijke ( voor) naam. In Wevershoof zit bijvoorbeeld een fietsenmaker die al jarenlang de naam Andre van Duin gebruikt. En zo heet , dat dan weer wel.

ja,diedus! | 15-12-17 | 11:41

Andre werd geboren met "Kloot" als achternaam , gebruikte Van Duin als artiesten naam omdat "Kloot" niet goed bekt, en heet voor de Burgerlijke stand "Kyvon" sinds 1966.

Zwizalletju | 15-12-17 | 11:47

De echte naam van de "komiek" is dan ook: Adrianus Marinus Kyvon, geboren als Adrianus Marinus Kloot. Andre van Duin is slechts een artiesten naam ik neem aan dat de fietsenmaker zijn eigen naam gebruikt. In het geval van de beide Linda's gebruiken ze volgens mij beide hun eigen voornaam en vrees ik dat degene met meer middelen hier haar gelijk zal kunnen kopen.

Johnroe | 15-12-17 | 11:53

Maar waar blijft Parsons met zijn observaties van het vrouwelijk schoon uit dit topic?

eerstneukendanpraten | 15-12-17 | 11:39

Parsons geeft haar 'rijlessen' momenteel.

Tuborg øl | 15-12-17 | 13:01

Het gaat erom of het bedrijf van Autolinda al zo heette (incl. huisstijl) voordat Booslinda met haar blaadje begon.

Geneeskrachtig Kruit | 15-12-17 | 11:38

Mi gaat het eerder om de vraag wie het logo als beeldmerk heeft laten registreren om de visuele identiteit te beschermen. Het gaat hier niet om de naam maar om het beeldmerk.

RenHoek | 15-12-17 | 11:46

Linda de Rijschool maakt een goede kans. Lettertype Linda Magazine niet onderscheidend genoeg, gewoon standaard net als de rijschool. Bovendien verschillende markten. Linda de Mol heeft geen poot om op te staan.

Zwizalletju | 15-12-17 | 11:37

Gaat hierbij mi om de vraag of er onvoldoende onderscheidend vermogen van beeldmerken is waardoor er een inbreuk op een merkenrecht is ontstaan. Lastige zaak, de logo's lijken sterk op elkaar.

RenHoek | 15-12-17 | 11:43

RenHoek | 15-12-17 | 11:43 Je miskent de verplichting een logo te hebben waar enige creativiteit in zit. Er zit geen oorspronkelijk karakter of persoonlijke stempel bevat. Je kan nu eenmaal niet het gesneden brood of ronde wiel gaan lopen claimen.

Feynman | 15-12-17 | 11:51

Feynman zie mijn post hierboven. Voordat je wat zegt --> inlezen. De rest van je post is een drogredering. Doe daar eens wat aan.

RenHoek | 15-12-17 | 11:57

Ja, maar als je voor n linda blaadje gaat naar www-lindarijschool-nl, dan ben ne wel heeeel erg af. Of is dat linda dr parenclub...

boerk | 15-12-17 | 12:36

Typisch mollengedrag.

Goedverdoemme | 15-12-17 | 11:36

Hier kan je de losers mailen: info@https://moodformagazines.nl.

TheBigKirth | 15-12-17 | 11:35

Ik vond het ook heel verwarrend. en had bijna een abbonement op een rijschool genomen. Groot gelijk dus van die Mol, moeten mensen hun eigen naam ook niet te pas en te onpas gebruiken. Gelukkig kan de Mol zich een peperdure advocaat veroorloven dus dat komt wel goed.

Haatgenerator | 15-12-17 | 11:35

Wij mogen er wel als vanzelfsprekend van uit gaan dat het tijdschrift Linda destijds bij het tot stand komen van haar logo rechten heeft betaald voor het zakelijk gebruik van het lettertype... - (Wat is dat trouwens? Haas Helvetica? of Univers?)

bisbisbis | 15-12-17 | 11:32

Goed gevoel voor marketing. Totale bekendheid nu.

Lex Trumbauer | 15-12-17 | 11:31

Lol...inderdaad in 1 klap landelijke bekendheid voor je rijschool.Ze mag die dikke naamgenoot wel dankbaar zijn!

roberto9715 | 15-12-17 | 12:00

De Linda, wie heeft het blad op vakantie (achtergelaten bij de schijthuizen) niet gelezen? 10 euro voor een wazig eigenpijperig blad waarvan de eerste 60 bladzijden reclames zijn. Dan wat wazige artikelen waarbij Linda herself steevast gephotoshopt is en de dikke uitgezakte huisvrouwen, met kortpittig kapsel en 200 kg overgewicht, niet. Daar wil je eigenlijk geen reclame voor maken. Gratis tip, plak de sticker: 'Niet te verwarren met de gore ranzige glossy' op de auto. Probleem opgelost.

RenHoek | 15-12-17 | 11:30

Ik niet. Nog nooit in mijn handen gehad. Alles wat door een zogenaamde BNer gemaakt of verkocht wordt koop ik niet. Ook niet de pannen of messen , of wat dan ook, ik weiger het te kopen. Alsof een pan of mes ontwerpen zo moeilijk is. Bovewndien doen zij dat nooit zelf.

Bergbloempje | 15-12-17 | 11:44

paar honderd miljoen op de bank en 10 juristen op speeddial wil gewoon zeggen dat je ieder ander helemaal de moeder kan procederen, Linda de rijschoolhoudster heeft geen enkele kans.

2Alabama | 15-12-17 | 11:29

Gisteren een historische foto van L op TV. Echt, ze heeft er niet altijd zo opgeblazen uitgezien.

Einde van de Domheid | 15-12-17 | 11:29

https://Rutten.com mocht ook al niet en is veranderd in https://Rotten.com

SoundMake | 15-12-17 | 11:28

+ 1000

ja,diedus! | 15-12-17 | 11:42

lol dat is lang geleden dat die site nog bestaat

Johnroe | 15-12-17 | 12:01

Ik vind Linda wel een toffe ondernemende meid. Ze heeft de gave dat mensen slagen voor hun rijexamen. Dat vindt iedereen leuk. Go for it girl, we support joe! Ik heb ook eens voor de rechter gestaan, dat was toen met m´n buurman, als er iemand redelijk is, dan is het wel de rechter. Al die anderen zijn maar bluf en poeha. Gewoon je kop niet laten hangen, dat is het enige dat nodig is om die zaak te winnen. Autorijschool is een heel andere branche dan damesblad, dat bijt elkaar weinig. Lever je omzetcijfers dat je niet meer klanten hebt dan normaal (alhoewel, je ex-vriendje zal wel andere ervaring hebben), en de rest is ammaol van jezelluf, dus wat kudtdten ze. Wie hoog van de toren blaast verliest het dikwijls voor de rechter. Laat maar voorkomen, doen!

Ikbeneenzelfbouwer | 15-12-17 | 11:28

Blauw vierkantje om de L, opgelost.

Franz | 15-12-17 | 11:27

Inventief +++

kaasfondue | 15-12-17 | 11:36

L=P ... klaar, hoe moeilijk kan het zijn

FapMaster | 15-12-17 | 11:26

Haha ik moest lachen...

Sarcastisch varken | 15-12-17 | 11:59

Haar logo lijkt verdomd veel op het logo van het tijdschrift LINDA, ook al gaat het om een niet bijzondere naam en niet bijzonder lettertype. De combinatie van die twee zal door het tijdschrift zijn vastgelegd (geen idee of dat zo is) Echter, het gaat hier om activiteiten in volstrekt verschillende sectoren die geen enkele concurrerende invloed op elkaar uitoefenen of in de toekomst gaan uitoefenen. Maar.. Het tijdschrift heeft geld en tijd dus die kunnen zo'n zaakje kapot maken. Ik adviseur Linda van de rijschool om in kleine letters het woord 'rijschool' boven de letters Linda te zetten. Dat photoshop je er op de site zo in en het zal gaan om drie kleine lettertjes extra op je auto. Totale bullshit enzo, dat snap ik ook wel maar dit is een strijd die je niet met dit tijdschrift wil voeren. Dat kost altijd meer geld dan die 3 stickers en kost meer energie dan leuk is. Kies je strijd.

Mesmer | 15-12-17 | 11:22

Amen, koning Salomon.

Tuborg øl | 15-12-17 | 12:57

Het lijkt me wel een aardige meid dus ik ben voor Linda

Bokito ergo sum | 15-12-17 | 11:22

Ja Linda de M. maakt zich natuurlijk zorgjes over haar financiële toekomst. Die is al zo onzeker. Dus zo'n rijschoolhoudertje vormt een grote bedreiging voor de toekomst van het blad Linda. Stuur daar maar rap je 1000 euro per uur advocaat op af indeed. Linda.

Dutchbeaurouge | 15-12-17 | 11:21

Gewoon geen blad voor de mond nemen.

Normpje | 15-12-17 | 11:21

Linda de Mol heeft haar merk onder registratienummer 0454725 alleen ingeschreven op: "Kl 16 Papier, karton en hieruit vervaardigde producten voor zover niet begrepen in andere klassen; drukwerken; periodieken; magazines; tijdschriften; foto's; schrijfbehoeften; materiaal voor kunstenaars; leermiddelen en onderwijsmateriaal (uitgezonderd toestellen); plastic materialen voor verpakking, voor zover in deze klasse begrepen; drukletters; clichés. Kl 24 Weefsels en textielproducten, voor zover niet begrepen in andere klassen. Kl 25 Kledingstukken; schoeisel; hoofddeksels." Kansloze zaak om haar merkrecht buiten die drie markten proberen aan te wenden. Leuke aan IE zaken is dat de verliezende partij alle proceskosten moet betalen, ditmaal is dat Linda de Mol.

Feynman | 15-12-17 | 11:20

Ik denk dat Linda de autovrouw geen geld voor dure procedures heeft. Gaat dus jammerlijk eieren voor haar geld kiezen waarschijnlijk.

sPainkill | 15-12-17 | 11:31

Of ik lees ook je laatste zin, dat kan ook.

sPainkill | 15-12-17 | 11:32

Stickers op auto's is geen drukwerk? En foto's op websites dan? Daarnaast heb je nog altijd een onvoorspelbare rechter. Zoals anderen het hier zeggen, niet het gevecht aangaan. Is lastig kost tijd en geld. Los het idd op door een blauw vierkant om de 'L' te zetten en klaar. En laat de media maar met Linda afrekenen. Dit scoort natuurlijk voor geen meter.

RenHoek | 15-12-17 | 11:34

RenHoek | 15-12-17 | 11:34 Drukwerk is toch echt alleen op papier. Het gaat om het meeliften, alsof jonge meiden een rijschool kiezen op basis van een maandblad dat hun moeder leest. De eisende partij zal toch echt moeten aantonen in elkaars vaarwater te zitten. Alsof de klant te dom is om een boekje en een lesauto te onderscheiden. De rijschoolhoudster kan het beste het op een akkoordje gooien met een extreem duur IE bureau. Blauw vierkant achter de L zou ik alleen al doen om duidelijker te worden wat wordt aangeboden. En ik mis ook iets op de auto om de potentiële klant een vorm van contact te laten opnemen. Wat dat betreft weer zo`n kansloos reclamebureau dat iets maakt wat de klant leuk vindt, niet iets waar de klant zijn brood mee kan verdienen.

Feynman | 15-12-17 | 11:45

Goed Feynman, je snapt er (te) weinig van en komt met algemeenheden. Lees eerst het arrest Muñoz Arraiza/BHIM, C-388/10 P, EU:C:2011:185 maar eens door en daarna https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBDHA:2016:1182#_049912d0-9ff9-4d92-a45a-bcd3e3eb3b41 Ergo, je spreekt volkomen onzin en je hebt geen idee waar je het over hebt. Ik blijf erbij dat dit een lastige zaak is met een mogelijk nadelige afloop voor de rijschool.

RenHoek | 15-12-17 | 12:09

Gespecialiseerd in faalangst: met recht voor vrouwen met in parkeer fobie

Guust Kadaver | 15-12-17 | 11:19

Ik heet arend.....maak je borst maar nat want ik ga iedereen kuiken die mijn maar ook gebruikt man man man man

arunt_da_beftekkol | 15-12-17 | 11:18

Schrijnend. Mij bereikte deze tragedie: "Wat Linda is overkomen herken ik mij in. Hoewel gelukkig niet in het vizier van Linda's horden, ben ik slachtoffer geworden van een vergelijkbaar merk. De naam durf ik hier niet te noemen. Uit angst voor gekleurde, negatieve publiciteit. Heel veel sterkte. Sylvana Sylvana Huidverzorging "

LibertasSimplex | 15-12-17 | 11:18

Gaat dit over die geblakerde trien die de naam Bij1 geeft gejat?

Abject | 15-12-17 | 11:33

Nu lees ik de Linda niet (want van de mannelijke hetero-persuasie), maar ik sta nu al achter die actie! Waar haalt die mollen-bende het lef vandaan om iemand te verbieden zijn/haar eigen naam te gebruiken? Wordt een interessante rechtszaak, lijkt me.

Brou Is Back | 15-12-17 | 11:17

Who the fuck is Linda de Mol nou weer ?

De luis | 15-12-17 | 11:17

Ghé, moguh. *koffie zeet*

Tuborg øl | 15-12-17 | 12:54

Je zou de Mol heten, een paar miljoen te verbranden hebben, een broer met miljarden op de bankrekening en dan moeilijk doen over een grijpstuiver. Wat ben je dan?

deministerpresident | 15-12-17 | 11:16

Een gierige kudt

Cold-Cees | 15-12-17 | 12:04

Ze zijn denk ik bang dat een vrouwelijke instructrice geeft toegevoegde waarde geeft aan het/de merk/naam linda.

Tuborg øl | 15-12-17 | 12:54

Dat logo lijkt er ook wel verdacht veel op.. Er zitten gewoon rechten op beeldmerken en namen dus ik denk dat ze binnenkort een andere naam mag verzinnen voor haar rijschool (en blij mag zijn met de publiciteit).

BozePaarseMan | 15-12-17 | 11:15

Welnee, Linda = prutblaadje voor te vroeg oud geworden Viva lezers, en Linda = rijschool. Dat zijn 2 verschillende takken van sport, daarnaast standaard lettertype dus beetje zwarte kip maakt hier snel advocaat met room van.

jack and friends | 15-12-17 | 11:21

We wachten af. Kan me er ook niet druk om maken, ik heb toch niets met Linda's.

BozePaarseMan | 15-12-17 | 11:25

Nietzeggend, nietzeggender, nietszeggendst. Ik pas me aan :)

Mastodont Zombie | 15-12-17 | 11:14

Zo'n uitgebreide beschrijving van de versleuteling van het email adres toon niet echt een vertrouwen in het intellectueel vermogen van de gemiddelde Linda lezer (m/v/x)..

marcoplarco | 15-12-17 | 11:14

Klaag meteen heel Spanje aan als je toch bezig bent; waar Linda gewoon "mooi" betekent.

Jorgensen | 15-12-17 | 11:14

schattig, knap, lieflijk - ('mooi' is 'bonita 'of 'hermosa')

bisbisbis | 15-12-17 | 11:41

Als we dan toch bezig zijn ook Portugal. En natuurlijk Zuid-Amerika en Latijns-Amerika. En nog wat landjes.

Winter_is_coming | 15-12-17 | 11:42

Dit wil je ook lezen

Linda de Mol heeft nog steeds heel veel medelijden met Linda de Mol

Oude video van Linda de Mol die ook al medelijden had met Linda de Mol hieronder

@Ronaldo | 20-12-22 | 12:00 | 0 reacties

Linda de Mol gebruikt The Voice of Holland-schandaal om meer LINDA.-blaadjes te verkopen

'Het enige medium dat Linda de Mol vertrouwt om de bankrekening van Linda Mol te spekken'

@Ronaldo | 10-09-22 | 14:45 | 0 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.