Wéér geen Elfstedentocht

Erben Wennemars huilend bij Matthijs van Nieuwkerk op schoot.
Rayonhoofden allemaal achter de rollator weer naar huis. W.A. van Buuren vliegt nog maar eens wat mensen naar zonbestemmingen. Nog steeds en alweer Henk Angenent die Erik Hulzebosch eraf sprint op de Bonkevaart. Met z'n spruitjes. Overal stukken over klimaatverandering. Het bruggetje bij Bartlehiem is opnieuw geen bekende Nederlander, maar gewoon een suf bruggetje. Geen file alsook geen blokkades op de A7 richting Friesland. Interviews met Chris Zegers. Weer geen verkooprecord Sonnema Berenburg. Weer geen gemor over exorbitante prijsstijgingen van de Airbnb's in Friesland. Weer geen Elfstedentocht. Het wordt lente. Hoera.
YES! Nederland heeft 17.171.717 inwoners
Feestje. We zijn met zijn 17.171.717'en.
17 Nederlanders die de Dipsaus Podcast de hele dag F5'en,
1700 Nederlanders die met vuurwerk gooien naar de politie,
170.000 Nederlanders die van hun stoel glibberen bij de gedachte aan Arie Boosma EN
17.000.000 Nederlanders die nog steeds geen password manager hebben geïnstalleerd.
17 Nederlanders die nog geloven dat Pieter Omtzigt moet opstappen als Kamerlid,
1700 Nederlanders die wel eens gelachen hebben om een column van Nynke de Jong,
170.000 Nederlanders die vaak schreeuwen naar hun tv tijdens het voetbal EN
17.000.000 Nederlanders die niet weten wie Asha ten Broeke is en het eigenlijk ook helemaal niet willen weten.
17 Nederlanders die toch wel balen dat ze niet gevraagd zijn om ook een 'Zwarte Piet is Racisme' shirt aan te trekken,
1700 Nederlanders met alle platen van Frans Bauer,
170.000 Nederlanders die net te laat zijn ingestapt bij de BitCoin EN
17.000.000 Nederlanders die toch wel mazzel hebben dat ze in Nederland wonen en niet Raqqa, Malawi of België.
