Leiding Ongehoord Nederland (waarschijnlijk) ontvoerd door intergalactisch ruimteschip
MSM kijkt weg
De bekende twitteraars Joost Niemöller, Arnold Karskens en Ybeltje Berckmoes zijn waarschijnlijk ontvoerd door een intergalactisch ruimteschip. Dat is de enige logische verklaring voor het feit dat zij al 24 uur niets van zich hebben laten horen op de sociale media. En dat juist op het moment dat hun Omroep Ongehoord Nederland 'trending' was na de succesvolle video van Berckmoes waarin zijn via medium Robbert van den Broeke [dossier] een boeiend gesprek had met Pim (Ybeltje mag 'Pim' zeggen) Fortuyn. De Buitenplaats Redactie van GeenStijl is op dit moment Appie Baantjer aan het channelen. Misschien weet hij waar Joost, Arnold en Ybeltje gebleven zijn.
VIDEO. Hacker, die geen hacker is, zegt "Dikke negerlul" in Zoommeeting gemeente West Betuwe
Ok boomers
Overheid. En technologie. Volgens pReMiUm-journalistiek van de Gelderlander is een Zoomvergadering van de gemeente West Betuwe gisteravond "gehackt", maar een Zoomvergadering van de gemeente West Betuwe is gisteravond helemaal niet gehackt. De gemeente West Betuwe heeft namelijk het linkje van de Zoom-vergadering online gedeeld. Prima, als je houdt van figuren die "dikke negerlul" zeggen, piem0ls tekenen en porno laten zien. Niet prima, als je een inhoudelijk gesprek over subsidiebeleid en wegenbeheerplan wilt voeren. Quote om van te huilen: "Fractievoorzitter Petra van Kuilenburg (LLBWB): ,,Diverse omliggende gemeenten vergaderen niet meer digitaal vanwege hackers en de angst dat daardoor ook virussen worden verspreid. Bovendien worden discussies digitaal slecht gevoerd. Dat risico kunnen we niet lopen. Ik heb daar zes weken geleden al voor gewaarschuwd. Videodienst Zoom is zo lek als een mandje. Daarom pleiten wij zo snel mogelijk voor herstel van de normale vergaderingen in het gemeentehuis.”" Beste Petra van Kuilenberg van LLBWB (klinkt als een hele specifieke porno-categorie, red.), stop met praten, alsjeblieft. Virussen worden verspreid door mensen die elkaar fysiek tegenkomen, bijvoorbeeld in het gemeentehuis. Je mond is zo lek als een mandje. Bovendien worden discussies slecht gevoerd door mensen die TOTAAL GEEN IDEE hebben wat ze zeggen. En onze hackers hebben nog wel een tip voor inwoners van gemeente West Betuwe die hun privacy belangrijk vinden: verhuis.
INSTANT UPDATE: De Gelderlander heeft nu zijn eigen bericht gehackt: "Het is echter waarschijnlijker dat hij ongehinderd de Zoom-meeting kon verstoren via de link die de gemeente zelf op haar website had gezet. Er zat bovendien geen wachtwoord op de vergadering." Joh.
Bananenmonarchie. Koningshuis in vroeg stadium geïnformeerd over onderzoek naar Julio Poch
Niet 'normaal' maken wat niet normaal is
NRC Handelsblad, 17 oktober 2014: "Er is een relatie tussen het optreden van het Nederlandse Openbaar Ministerie in de zaak tegen de Nederlands-Argentijnse piloot Julio Poch, verdacht van moorden, en het justitiële handelen tegen de vader van koningin Máxima, Jorge Zorreguieta. Dat vertelde Michiel Meijer, voormalig president-directeur van luchtvaartmaatschappij Transavia, gisteren bij de rechtbank in Den Haag. (...) Meijer zegt uit de uitlatingen van Schram te hebben opgemaakt dat Nederland meewerkte aan het proces tegen Poch, opdat de Argentijnse justitie Jorge Zorreguieta, staatssecretaris tijdens de junta, ongemoeid zou laten."
RTL Nieuws/Bureau Buitenland, 7 mei 2020: "Leden van het koningshuis zijn in een zeer vroeg stadium op de hoogte gesteld van het omstreden politieonderzoek naar de Transavia-piloot Julio Poch. Nog voor eind 2008 de eerste getuigenverhoren in de zaak tegen de Argentijnse Nederlander plaatsvonden, werd het koningshuis al geïnformeerd."
Aap uit mouw. Monarchie moreel failliet. Niet wegkijken. Niet goedpraten. Niet uitwissen.
WERK! Onderzoek doen naar homoseksualiteit en mannelijkheid bij Forum voor Democratie en PVV
Ah de wetenschap!
O o o wat is wetenschap toch belangrijk in tijden van corona. Je handen wassen is natuurlijk ook belangrijk, maar de wetenschap is misschien nog wel belangrijker. En het mooie van de wetenschap is: u kunt er zelf aan meedoen! Bij de Radboud Universiteit in Nijmegen hebben ze bijvoorbeeld WERK voor iemand die komende vier jaar eens even een flink potje wil gaan wetenschappen over de vraag: In what ways do the performance of, referral to, and position on masculinity and homosexuality help explain the differences in the success of the populist radical right leaders and parties (i.e. LPF, PVV and FvD) in Dutch society and its constituent parts? Your main tasks will be to answer the research questions by connecting theories and concepts from the literatures on voting, leadership, media, masculinity, and homonationalism. Wij hadden hier eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, maar het zal er wel op neerkomen dat je de hele dag columns van Matty Verkamman over de darkroom van Pim Fortuyn, interviews met die stomvervelende Lennard van Mil en/of dit soort verdiepende unieke online media kontent (flauw, red.) moet gaan analyseren. Tja. We kunnen nou eenmaal niet allemaal viroloog wezen. Succes met solliciteren! Inlezen kan DAARRR.
Ongehoord Nederland praat via medium met Pim Fortuyn (en probeert DEZE video te verbieden)
Geen taboes, behalve kritiek op Ongehoord Nederland
Even een vraagje, mensen. Snapt u het Barbara Streisand effect? Ongehoord Nederland coryfee Ybeltje Berckmoes overduidelijk niet. Maar goed, Ongehoord Nederland coryfee Ybeltje Berckmoes snapt wel meer niet. Verdrietig, maar anders hadden we de video hierboven van Harry Hol (altijd lol met Harry Hol, red.) nooit gezien, net zo min als de video 'Channeling Pim Fortuyn via medium Robert ten Broeke' (na de breek). Leerzaam! Zo wisten wij bijvoorbeeld niet dat Pim Fortuyn op dit moment actief is in de intergalactische politiek. Mooi dat dit soort geluiden nu ook te horen zijn. Wel een beetje jammer dat Ongehoord Nederland een dissident geluid zoals dat van Harry Hol meteen middels een rechtszaak wil muilkorven. Weet iemand misschien nog een leuk George Orwell boek dat we nu kunnen citeren?
LIVE. Soepel Corona Debat in Tweede Kamer
Perspectief!
Hier volgt alvast een winstwaarschuwing voor het debat in de Tweede Kamer over Ruttes Roadmap to Freedom. Vaste kijkers zullen misschien een paar ankerpunten missen. Zo doet Henk Krol niet meer mee namens 50PLUS maar namens Femke Merel, weet bij DENK niemand wie nou de gewone afsplitsing is en wie de afsplitsing van de afsplitsing en neemt Thierry Baudet een weekje vakantie van de geschiedenis. Maar dan de inhoud. De een vindt de versoepeling te vroeg. De ander vindt de versoepeling te laat. En niemand die het weet omdat we Nederland nou eenmaal niet in twee PETRI-schaaltjes kunnen verdelen. Dus een verzoekje aan de dames en heren controleurs der regering om daar niet te veel over te bakkeleien, en de ogen op de bal te houden: waar blijft die bescherming voor onze jongens en meisjes in de thuiszorg en de verpleeghuizen? En. Hugo. Waar blijven die 29.000 tests per dag? Verspreid de tests, niet het virus!
UPDATE: Aantal faillissementen stijgt met 36%
Moeilijk moeilijk moeilijk
'Islamoloog VU verbaasd over bedreigingen FunX'
Asjemenou
Knip. Plak. Van NOS.nl: "Radiozender FunX is gestopt met het programma Ramadan Late Night omdat meerdere medewerkers van de zender met de dood zijn bedreigd (fake news NOS, volgens een woordvoerder van de NPO 'gaf de doorslag' dat het 'normale’, gematigde publiek ook twijfels had bij het programma, GS). De medewerkers van het radioprogramma kregen de doodsbedreigingen omdat er muziek werd gedraaid tijdens de vastenmaand. Islamoloog Nora Asrami is verbaasd over die bedreigingen. "Muziek is juist een heel groot onderdeel van de ramadan", zegt zij. De islamoloog, verbonden aan de Vrije Universiteit Amsterdam, zegt dat moderne muziek tijdens de vastenmaand voor veel moslims heel gewoon is. Volgens haar gaat het dan voornamelijk om religieuze lofliederen over Allah en de Profeet. "De meest traditionele bestaan uit zang met een trommel, dat is muziek die door alle moslims wordt gedragen.'' Moderne popmuziek zal tijdens de ramadan iets minder populair zijn. "Moslims die serieus bezig zijn met de ramadan, luisteren dat nu minder of helemaal niet."" Dat is gek. Wij zijn dan weer geen viroloog islamoloog en ook niet verbonden aan de Vrije Universiteit. Maar wij waren helemaal niet verbaasd over de bedreigingen. Nou ja. Weer wat geleerd!
Bestuur DENK zet Azarkan uit de partij
50PLUS: kijk wat een zootje. DENK: Hold my beer glas met niks erin wegens ramadan
Nieuwe aflevering in de soap rond de totale ineenstorting van de Lange Arm van Ankara. Het bestuur (van voorzitter en tevens Kamerlid Öztürk) zet een dolk in de rug van fractievoorzitter Farid Azarkan en hem uit de partij. Lachwekkendste zinsnede uit bovenstaand persbericht: "Hiermee wil het bestuur de rust in de partij laten terugkeren". Je politiek leider uit de partij flikkeren om de rust te laten terugkeren is een ideetje in de categorie 'bleek drinken tegen corona': leuk om te opperen tijdens een vrije associatie, minder verstandig om te doen. Nou Farid. Kom er maar in...
UPDATE: Kuzu: "Krankzinnige actie"
UPDATE: DENK-Twitteraccount is team Kuzu.
UPDATE: DENK chapter Rotterdam is team Azarkan.
UPDATE: Ook joetjoep-kanaal DENK zweert trouw aan Farid.
Gefeliciteerd. Moord op Fortuyn 18 jaar oud
Erg jammer, dat meneer Melkert niet wat vrolijker kijkt
Taart. Slingers. Bloemen. En drie hoeraatjes voor De Moord Op Pim, die vandaag 18 jaar wordt. Eindelijk volwassen. Nu mag De Moord Op Pim stemmen bij de verkiezingen, kan De Moord Op Pim zijn rijbewijs proberen te halen en mag De Moord Op Pim legaal een pilsje drinken. Over legaal gesproken. De vader van De Moord Op Pim is er helaas niet bij. Die is namelijk vrijgelaten. Dat komt door De Uitspraak Na De Moord Op Pim. Die wordt volgend jaar 18. Hiep. Hiep. Hoera.
DE BEELDEN. Pliesie veegt anti-lockdown demo op
Dat is nou 75 jaar vrijheid, er is in die tijd veel bereikt
Waar zou dit land zijn zonder de deplorables die de laatste weken uit hun 5G-kelders zijn gekropen om op volstrekt onsamenhangende wijze te protesteren tegen maatregelen die duizenden mensen het leven redden? Vermoedelijk op exact dezelfde plek, maar dan zonder deze fotoserie van de door tientallen arrestaties beëindigde demonstratie van droevige figuren die het mislukken van hun eigen levens koste wat kost aan iemand anders willen wijten en die over drie maanden boos zijn omdat het AD een toespraak van de Koning samenvat in een video de lockown te snel is afgebouwd.
