#JENSENGATE. Aluhoedje op foto met Jensen
#tijdvoorwaarheid
Hou maar op met ons. U denkt misschien dat dit een foto is van Robert Jensen met ambassadeur Pete Hoekstra van de VS. Maar wie zegt ons dat dit niet een truc is van Soros, Bill Gates, de NWO en de rest van de Bilderbergconferentie die wil dat je dit gelooft zodat je DE ECHTE WAARHEID over 5g-bitterballen en lizzard people mosterd niet kent? Nou dan! Tijd voor #JENSENGATE!
Stas Blokhuis wil smaakjes e-sigaret VERBIEDEN
Anders wordt het veel te lekker!
Paul Blokhuis wil het vapen in Nederland kapot maken door alle smaakjes te verbieden. Maar natuurlijk. Er is weer eens iets lekker, en Paultje Blokhuis komt het verbieden. Straks mag u geen mayo meer op de friet. Alleen nog vieze hamburgers eten. Verbod op koud pils. Roomijs alleen maar met pistache-smaak. Geen snoep meer in de winkel, behalve kikkertjes. Neuken mag, maar met de lichten uit. Alleen nog chocola met sinaasappelsmaak. Alle chips wordt Cream & Chives chips. En alle pizza Pizza Hawaii. Poffertjes verplicht met whiskey-cocktailsaus en pannenkoeken alleen nog met Sint Pannenkoek. Als dit leven is. Waarom willen we dan eigenlijk ook alweer oud worden?
CBS Corona Update: 550 extra doden in week 18
De dor hout update des doods van deze week
Goedemiddag daar zijn we weer met de doodgraverscijfers van de Oversterfte Desk van het Centraal Bureau voor de Statistiek aka de niet weg te moffelen coronacijfers. Wel weer met de nodige mitsen en maren want doodgaan is een ingewikkelde zaak, zeker als het massaal gebeurt. We weten immers nooit 100% zeker hoeveel mensen er 'normaal' dood zouden gaan in een bepaalde periode en we moeten sowieso niet 'normaal' maken wat niet normaal is. Maar goed. 3299 doden in week 18. Dat is een stuk meer dan in een normale week 18, maar een stuk minder dan in week 17, toen er een stuk meer mensen doodgingen dan in een normale week 17. Slecht nieuws uit de goede categorie dus. "In de afgelopen drie jaren overleden er ongeveer 2 750 mensen per week in de periode rond week 18." Daarmee komt de oversterfte volgens de Stijlloze Bierviltjes Desk op 550. Dat zijn dus wel gewoon 550 mensen die niet meer leven, terwijl ze dat anders wel zouden doen. U weet. Corona is nog lang niet voorbij. Meerrr cijfers hierrr.
Zoek Zoek. Totale Lul jat fiets op eerste schooldag
De fietsendieven zijn weer begonnen!
Beste Geenstijl,
Corona is kut, thuiswerken is soms kut, kinderen thuis onderwijzen is ook best kut, lockdown kut, mensen die geen afstand houden is kut, veel kut dus. Mooi dat daarom de kids weer naar school kunnen. Goed onderwijs, bezig zijn, weg uit huis. Kut als je dan ziet dat een zeker iemand het nodig vind om vlak voor vertrek naar school de fiets te moeten jatten van je zoon. En ja, de sleutel zat er net in. Tandenpoetsen, tas pakken, schoenen aan en weg is de fiets. Gelukkig hebben we de beelden nog en is Middelburg niet zo heel groot. Aangifte gedaan bij politie, maar dat ken ik wel: fiets met sleutel heeft geen prio. Toch is het kut, aan andermans spullen zitten. Zelf gespaarde fiets van mijn zoontje. Dus, kunnen jullie hier iets mee? Foto’s en video plaatsen? Beloning: 100 euro en een doos zeeuwse bolussen. En liefde, maar wel op afstand.
Dank alvast voor het overwegen, dank en bolussen voor plaatsen.
Mooie dag,
Bert en Symen (het zoontje van 11)
*[info svp naar redactie@geenstijl.nl, gaat om een blauwe Cortina Milo, Framemaat 51cm met een zwart krat. Maar die laatste is er vast al af.]
***UPDATE - GEVONDEN: **
*Hoi hoi! *
Dank voor de tip. En uiteindelijk een goede tip. Een iemandiër die naar goed plaatselijk gebruik een leenfiets dacht te pakken. Nog niet helemaal bekend met de Nederlandse gewoonten van eigendom. Fiets heb ik net opgehaald.
LOL. Ybeltje Berckmoes weg bij @OmroepON
Dus toch niet ontvoerd
Nou mensen. Daar gaat het vrije, pluriforme en moedige geluid. Je mag bij een publieke omroep in oprichting niet eens meer via een medium Pim Fortuyn channelen en mensen die je klinkklare nonsens weerleggen dreigen met kansloze rechtszaken. U begrijpt het goed: Ybeltje Berckmoes, de Jeanne d'Arc van de Vrije Gedachte, stapt op bij Ongehoord Nederland. Ook Joost Niemöller (ghostwriter van de onverbiddelijke bestseller Voorlichting loopt met u mee tot het ravijn) legt zijn functie als bestuurslid neer, maar blijft aan als programmamaker. Dat laat voorzitter Arnold Karskens, die wel blijft, weten op ongehoordnederland.nl. En we moeten eerlijk zijn: dit valt ons als liefhebbers van vrije, pluriforme en moedige geluiden toch wel een beetje rauw op het dak, na de verklaring van Karskens op zaterdag in 'Arnold op Zondag' dat hij zo trots was op het vrije, pluriforme en moedige geluid van Ongehoord Nederland. De uitzendingen van het succesvolle programma De Buitenplaats staan gelukkig nog steeds online en Ybeltje gaat "na een adempauze zelfstandig verder".
EXCLUSIEF - Pim Fortuyn belt Ybeltje Berckmoes
De Geest Van Pim!
Kijk nou wat wij via ongehoorde channels van een kuchend medium in een regenjas hebben ontvangen: exclusieve audio-opnamen van een telefoongesprek tussen (waarschijnlijk) De Geest Van Pim Fortuyn en de Jeremy Paxman van Ongehoord Nederland, Ybeltje Berckmoes. Ybeltje sprak afgelopen week nog honderduit ('Pim, mag ik je tutoyeren?') met Fortuyn via een channeling van charlatan Robbert van de Broeke, maar was een stuk terughoudender toen ze De Goddelijke Kale zelf aan de lijn kreeg. Je zou haast zeggen dat Yb door haar nieuwe omroep nu al exact hetzelfde wordt behandeld als door haar oude politieke partij, de vvd: een totaal media-verbod en de voorlichting overlaten aan de professionals Arnold Karskens.
De video van Ongehoord Nederland
Homo's 020 opnieuw aangevallen door "groep"
Als iemand zich in een groep misdraagt, mag je die groep dan wel veroordelen?
Hee kijk nou wie er gisteren in Amsterdam-Oost niet is beoordeeld naar wat hij is, maar naar de groep waar hij toevallig toe behoort. Het is Arnon Grunberg Fabio, de met Pasen ook al lastiggevallen homo uit Amsterdam-Oost. Die liep hand in hand met zijn eigen vriend door zijn eigen buurt en werd van achteren neergeschopt door iemand die we best als individu zouden willen behandelen als hij niet zulk achterlijk groepsgedrag zou laten zien. De vorige dader werd door zichzelf en leden van zijn eigen groep (en door daderknuffelende dhimmi docenten) gezien als slachtoffer, dus wij zijn benieuwd welke politici juist in deze geseculariseerde tijden de schuld gaan krijgen van deze aanslag op onze vrijheid. Het minste wat we kunnen doen is: meteen aangifte niet wegkijken. Niet goedpraten. Niet uitwissen. Niet apart zetten. Niet 'normaal' maken wat niet normaal is.
Arnold Karskens "reageert" op ophef @OmroepON
Na 2 dagen stilte. Geen woord over "Ybeltje", "Pim Fortuyn" en "channelen". Joe.
"Whataboutism, soms vernederlandst tot whataboutisme, soms ook onder de vorm whataboutery, is een drogreden waarmee kritiek afgewimpeld wordt door verwijzingen naar totaal andere situaties zonder dat daarbij de kritiek zelf wordt ontkracht. Het woord is gevormd door het Engelse what about (hoe zit het met ...).
Het gaat om retorische technieken van het type tu quoque (Latijn: jij ook), een jij-bak waarmee op kritiek wordt gereageerd zonder er inhoudelijk op te antwoorden, vooral bedoeld om geïncasseerde kritiek wat te relativeren.
In het verleden werd dit in de Engelstalige wereld verbonden aan de communicatie van de Sovjet-Unie en aan de Noord-Ierse Kwestie. In Noord-Ierland verwezen de twee strijdende partijen op die manier naar de gewelddaden van de andere kant tijdens The Troubles.
De Russen hadden de neiging om westerse kritiek op schendingen van mensenrechten in de Sovjet-Unie te beantwoorden met verwijzingen naar schendingen van mensenrechten in de Verenigde Staten. Met name de Amerikaanse rassenkwestie, waartegen de Afro-Amerikaanse burgerrechtenbeweging streed, werd hierbij sinds de jaren 1930 aangehaald met de woorden And you are lynching Negroes. De tactiek kwam opnieuw in de aandacht sinds de annexatie van de Krim in 2014 en de oorlog in Oost-Oekraïne door Rusland, dat kritiek op deze handelingen pareerde met verwijzingen naar de houding van het Westen tijdens de onafhankelijkheidsverklaring van Kosovo in 2008 en het Schots onafhankelijkheidsreferendum 2014. Journalist Julia Ioffe noemde het een sacred Russian tactic en vergeleek het met de uitdrukking de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.[2] Ook Vladimir Poetin volgt dit patroon.
De tactiek wordt ook toegeschreven aan president Donald Trump. Trump pareert kritiek veelal met aanvallen op onder meer Hillary Clinton, Barack Obama en Obamacare, zonder de kritiek zelf te ontkennen."
PS Het is zaterdag vandaag!
Prins Constantijn: 'Hugo de Jonge is een racist'
Alleen maar witte mannen!
Iedereen heeft het wel de hele tijd over privacy enzo, maar ondertussen is die nieuwe corona app van minister Hugo De Jonge ook nog eens hartstikkene racistisch. De selectie van medewerkers lijkt door het headhuntersbureau van de KKK gedaan, en heeft Alleen Maar Witte Mannen opgeleverd. Verschrikkelijk natuurlijk, omdat iedereen weet dat Sobibor begon bij de niet-diverse samenstelling van app-ontwikkel-teams. Het minste wat we kunnen doen is: niet wegkijken. Niet goedpraten. Niet uitwissen. Niet apart zetten. Niet 'normaal' maken wat niet normaal is. En wie kan ons daar beter op wijzen dan self made man Prins Constantijn, die zo keurig is opgevoed dat hij weet dat je volgens de Ditz 2.0 bij een felicitatie voor een nieuwe baan ook altijd even klaagt over iemands huidskleur? Goed bezig Cons, maar waarom stoppen bij het ministerie van VWS? Ga eens met je broer praten. De tijd is er rijp voor. Abdicatie ten gunste van Gerda Havertong! Nu!
VrijMiBo op een bierviltje

When I heard the learn'd astronomer,
When the proofs, the figures, were ranged in columns before me,
When I was shown the charts and diagrams, to add, divide, and measure them,
When I sitting heard the astronomer where he lectured with much applause in the lecture-room,
How soon unaccountable I became tired and sick,
Till rising and gliding out I wander'd off by myself,
In the mystical moist night-air, and from time to time,
Look'd up in perfect silence at the stars.
Prettig weekend. En be nice.
