Toch onderzoek naar verkiezing Hugoshenko
Twijfel aan verkiezing die boven elke twijfel was verheven
Het is nog steeds hommeles bij het Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Na de lijsttrekkersverkiezing ontstond er Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Het bestuur bezwoer dat Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Ook volgens Hugo de Jonge zelf was er geen enkele Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Een notaris Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. En nu meldt het AD dat de partij wel Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Maar ze kunnen niet eens een onderzoeker Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Er zouden al meerdere onderzoekers Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. En de Telegraaf meldt bovendien dat Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Je vraagt je zo langzamerhand af wat ze bij die Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. En Pieter Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Nee we bedoelen Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Hallo IT kunnen jullie Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Help Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. HE Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge. Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Marineschepen liggen in marinehaven. MAG NIET
Zo zo zo marine, waar gaan wij met dat marineschip naartoe?
Voor iedereen die dacht dat er in Dit Land niet meer gehandhaafd wordt. Nou echt wel dus. Marineschepen die zich al weken liggen te vervelen in de marinehaven van Den Helder verdienen volgens de ILT een dikke vette boete. Om onze favoriete site over marineschepen marineschepen.nl te citeren: "Het is nieuws uit de categorie 'drie keer lezen en dan geloof je het nog niet'. Maar het is echt waar, Defensie is al sinds eind 2018 in een verbeten juridische strijd verwikkeld met de Inspectie Leefomgeving en Transport over het afmeren van marineschepen in de Nieuwe Haven." Gelukkig hebben de met belastinggeld betaalde juristen van Defensie de laatste zaak tegen de met belastinggeld betaalde juristen van de ILT bij de de met belastinggeld betaalde rechtbank gewonnen, dus als Defensie de vergunningen vóór 1 januari in orde maakt gaat de boete niet door. Dus of de Chinezen en de Russen even niet binnen wallen tot die tijd, want een oorlog met de verkeerde omgevingsvergunning, dat moeten we niet willen met zijn allen!
Jippie. Weekcijfers corona RIVM weer omlaag [WACHTEN MET PUBLICEREN TOT NATIONAAL RIVM MOMENT]
Slechts [INVULLEN] nieuwe besmettingen!
Hallo allemaal. Wij zijn even naar de kroeg en/of acht mensen aan het uitnodigen voor een feestje bij ons thuis. Het aantal nieuwe bij het RIVM bekende coronabesmettingen is de afgelopen week namelijk gedaald van 4013 naar [DIT WETEN WE DUS NOG NIET MAAR ZAL WEL LAGER ZIJN]. Maar [HIER WEER NIEUWE GETAL] nieuwe gevallen! Dat zijn minder mensen dan er in [NEW YORK/AMSTERDAM/DÜSSELDORF/MEPPEL//WINSUM/POSTERHOLT (NOOIT VAN GEHOORD TROUWENS, POSTERHOLT)] wonen. Dat is dus jammer van de economie enzo, maar Nederland wordt tenminste weer gezond (behalve die [HIER NOG EEN KEER CIJFER INVULLEN] stakkers en die ene herbesmette meneer dan). Samen kunnen we corona verslaan!
Verdachte moord Bas van Wijk heet Samir el Y.
'Was eenmansactie' volgens medeverdachten
We hadden al: een hashtag, een bekentenis, een horloge en herkomstgroep. En nu hebben we ook een voornaam. Samir dus, is de naam van de 20-jarige die heeft bekend dat hij Bas van Wijk op klaarlichte dag heeft vermoord. Hij zou een 'strafblad met kleine delicten' hebben en daar komt dus binnenkort een heel erg groot delict bij. "Voorafgaand aan de schietpartij lijkt er sprake te zijn van irritatie over en weer tussen twee groepen. Bij de groep waar Bas van Wijk toe behoorde, leefde het gevoel dat er naar hen gekeken werd door personen uit de groep waar de verdachte deel van zou uitmaken, aldus het OM. De groep van Bas van Wijk vermoedde dat de groep van Samir El Y. een horloge van een van de vriend van Bas wilde hebben. De politie onderzoekt nog steeds de exacte toedracht van de schietpartij." Achternaam: el Y. Gek toch, al die lui met een eenletterige achternaam die voortdurend rotzooi uithalen. Daar zouden ze eens op moeten profileren.
Oh oh. Ook in Nederland herbesmetting corona
GEEN PANIEK
Goedemorgen en vooral niet in paniek raken, maar na Hong Kong is er ook in een land dichter bij Nederland (namelijk: Nederland zelf) een officieel geval bekendgemaakt van een patiënt die voor de tweede keer met corona is besmet. "In Nederland gaat het om een oudere patiënt met een verslechterd immuunsysteem, meldt Koopmans, een van de belangrijkste adviseurs van de Wereldgezondheidsorganisatie en van het kabinet." Lekker dan. Net nu de de wekelijkse weekcijfers van het RIVM vanmiddag weer mee gaan vallen opeens deze ANGSTZAAIERIJ. Maar wij laten ons niet gek maken hoor. Wij raken echt niet in paniek.
Genuanceerde wetenschappelijke duiding via NOS
VIDEO. Motorrijders motorrijden in 11 minuten van Breda naar Rotterdam. Politie vraagt om info
De verkeerspolitie vraagt uw aandacht voor het volgende
Stel je bent in Breda, de Parel van het Zuiden. Wat je dan vooral niet moet doen, is zomaar naar Rotterdam gaan. En al helemaal niet zomaar naar Rotterdam gaan met de motor. En al helemaal helemaal niet zomaar naar Rotterdam gaan met de motor in 11 minuten. En al helemaal helemaal helemaal niet zomaar naar Rotterdam gaan met de motor in 11 minuten en daar dan een filmpje van maken. Maar ja. Het overkomt je soms. Pliesiebericht na de breek. Vroem vroem.
UPDATE: Zand in de motor van de videoboer. Filmpje daarrr.
NIET HIER KLIKKEN ALS U GEEN BESCHIMMELD FRIKANDELBROODJE WILT ZIEN
Doe het niet
Goedenmiddag. Hier volgt een waarschuwing voor iedereen die van frikandelbroodjes houdt, oftewel iedereen. Want van alle dingen die je met een frikandel kunt doen (zoals bijvoorbeeld in de gang gooien), is in een frikandelbroodje stoppen toch wel het beste ding. Man man man wat is een frikandelbroodje toch lekker. Maar goed, die waarschuwing dus. U moet echt (echt!) NIET HIER KLIKKEN. U ziet dan namelijk de foto die Roxana heeft gemaakt van haar beschimmelde frikandelbroodje van bakkerij Bakker Bart en dat is EEN HELE VIEZE FOTO. Klik niet. Houd u veilig.
HUP VVMU. HUP GEERTJE WILDERS
Willen jullie meer of minder vrijheid van meningsguiting?
Je kunt van alles zeggen in dit land, maar eigenlijk mag je nog veel te weinig zeggen. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat Max Pam, een geriatrische sneeuwvlok wiens pen al zo'n vijftien jaar dusdanig is afgestompt dat er alleen nog door de magnetron van quasi-erudiete namedropping lauwwarm te maken takes uitkomen, een racistische racistenracist is, maar Max Pam gaat je dan wel samen met zijn advocatenvriendje Peter Plasman verlinken bij de pliesie. Ook kun je aan een paar partijleden applausrunderen in een bruin Haags zaaltje vragen of ze in Nederland meer of minder Marokkanen willen, maar dan krijg je een door het ministerie van Veiligheid en Justitie georkestreerde procescampagne aan je broek. Kortom: de vrijheid van meningsuiting staat links en rechts onder druk en dat is reuze jammer want als er iets leuk is aan het verval van onze Westerse decadente levenswijze, dan is het toch wel de vrijheid van meningsuiting. Iemand zou eigenlijk eens een goed en helder manifest voor de vrijheid van meningsuiting moeten schrijven. Maar ja. Vandaag is het trouwens weer eens de laatste dag van het Wildersproces. Het OM heeft een miljoenmiljard maanden geleden boete van 5000 euro geëist. Livetweets HIER. Livestream DAAR. Hup VvMU.
UPDATE: Eindelijk. Het was echt de laatste dag. 4 september uitspraak.
Kiezers rennen massaal weg bij vvd: -3 zetels
Volk vliegt in armen Geertje Wilders
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, de kiezer heeft een ongelofelijke haast om niet meer op de weggerende coalitiepartijen te stemmen. Volgens de laatste aerosolen van Maurice de Hond verliezen de hardlopers van de vvd maar liefst drie Kamerpeilingzetels in één week, precies de winst van Geert Wilders. Ook doodlopers Rob Rennen, Hugoshenko en de ChristenUnie moeten een zeteltje laten in de Steeplechase des Verkiezingsraces, wat het totaal voor de regeringspartijen deze week op MIN ZES brengt. Potverdikkie. Was het maar vast 21 maart. En vergeet niet: samen kunnen we de coalitie verslaan.
De VrijMiBo Was Here

Dit mag je nooit vergeten:
er was een plaats die Camelot
heette - en ik was Merlijn.
- Zal het altijd zo zijn?
In ridderpak, de heupen omgord,
rond de tafel; om elke vinger blonk
een ring - heel even maar.
- Voor ons stond de beste wijn.
Die plaats is morgen een ruïne:
men kan niet altijd gelukkig zijn.
- We hebben onze beste tijd
met liefhebben verdaan
