Kansloze inflatieplaag ongehinderd verder
Benoem het nou eens!
Ron Fresen denkt dat als de mensen maar iedere maand netje over inflatie worden geïnformeerd, dat ze het dan niet meer erg vinden dat alles wel duurder wordt, maar niet goedkoper. Want hee. In oktober 2022 was de inflatie 14%, en nu maar 3,5%, dus waar zeurt iedereen nou over? Bovendien is inflatie noodzakelijk voor economische groei en het is gewoon belangrijk dat we de inflatie op een bestuurlijk verantwoorde manier over alle prijzen verdelen. En hee. Gedoe in de Straat van Hormuz is van alle tijden, vraag maar aan Leo Lucassen!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Waterprobleem opgelost: DRINKWATER MOET DUURDER
Ja doen, leuk, lekker ook en fijn, gezellig bovendien alsook prettig
INFLATIESPOOK spookt door: 2,8% in april, energie 7,8% duurder dan jaar geleden
Hebben we er de kracht nog voor
Duurste benzine ooit NOG DUURDER
Loop naar de pomp, dat is goedkoper dan rijden
