De Negende van Verstappen vieren in 't StamCafé
Wat. Een. Geweldig. Feest. Zelfs vanaf de bank, zonder poncho, kijkend naar de marathon-uitzending van de NOS, waar zelfs de buurvrouw van de bestuurder van de safety car aan het woord kwam omdat ze die vijf uur vol moesten lullen. En RTL Nieuws had een speciaal item over grensoverschrijdend gedrag door vervelio's, met als einde dat er NUL MELDINGEN zijn gedaan, in die drie dagen, met 300.000 mensen en drie miljoenmiljard liter bier. Dat heb je gewoon geen item, RTL. Hier trouwens de officiële race highlights en daar het YouTube-kanaal dat bijhoudt hoe al die belastingvirtuozen met hun privé-jets terug naar Monaco gaan. Polonaise, inhaken & meedeinen na de break.
Hahaha. Cringe
Busted. Man met paraplu op Circuit Zandvoort
Vinden ze leuk abroad
Haagse Bestuurscultuur!!!!1!
Vrouw legt hand op schouder van man. Want zo zijn ze
Toch een minpuntje
LOL: Audio AAN
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
