Bomen over de prutsformatie in het StamCafé
Het moet anders. How about een tweepartijenstelsel?
17 maart. We weten het nog goed. Er waren verkiezingen. We zijn tweeënhalve maand verder en we zijn geen fuk opgeschoten. Rechts heeft glorieus gewonnen. Links zit in de achterkamertjes te konkelen. De oplichters van VVCDA willen niks met die biomassa hoofddoekies te maken hebben, en de omvolkers van D66 juist wel. Kun je wel Rutte-ontkenner P. Omtzigt vier maanden in de ziekenboeg onderbrengen, maar dan ben je er nog lang niet. Helemaal nergens eigenlijk. Daarom moet de hele shitzooi op de schop. Optiefen met al die dwergenclubjes, eenmansfracties, zetelrovers en overige pluchepiraten in Den Haag. We gaan het helemaal anders doen. Rood & Blauw. Guns kopen & goedkoop tanken. Budweisers & bbq. En dikke yachts op de Maas en Amstel met enorme Hiddemeister-vlaggen. We hebben er zin an. DISCUSSIE!
Mooiste vrouw van Nederland (FHM)
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
