Meivakantie vieren in het Stamcafé
Even in de herhaling, omdat het kan en omdat het maandag is:
We gaan niet naar Turkije deze meivakantie. We gaan niet naar Spanje deze meivakantie. We gaan niet naar IJsland deze meivakantie. En we gaan zelfs niet naar Ierland deze meivakantie. We gaan helemaal nergens heen. En we weten het inmiddels, want Hugo de Jonge heeft het al heel erg vaak gezegd: dat komt allemaal door gedrag. Het gedrag van ons kabinet welteverstaan, dat maar niet opschiet met vaccineren en samen met Ursufaal von der Leyen vaccins inkocht alsof ER GEEN WERELDWIJDE PANDEMIE MET DESASTREUZE GEVOLGEN VOOR DE ECONOMIE aan de gang is. En dan is er ook nog het gedrag van iedereen die afgelopen woensdag toch weer bij het vvd-kruisje heeft getekend. Eigen schuld. Dikke bult. Dikke lul. Drie bier. Het terras is open in het Stamcafé. Proost.
GEDRAG
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
