Het Stamcafe is vanavond in @guidoweijers’ foyer
Zo, lekker terrasje gepakt vandaag? Dan is het nu tijd voor de avondvoorstelling van Guido Weijers:
De tekst in het screenshot is afkomstig van LinkedIn. Opvallend bericht was het, want het is toch vreemd dat Hugo de Jonge (moedwillig?) een negatieve draai geeft aan een theatervoorstelling van Guido Weijers die veel mensen voor geen goud hadden willen missen, en waarom er dus allerlei voorzorgsmaatregelen rond testen & dergelijke toestanden waren verzorgd. Het lijkt er met de dag meer op dat onze beleidsmakers & politici geen enkel risico durven nemen (het is immers campagnetijd), maar burgers wél met de uitkomsten en gevolgen worden opgezadeld. Die derde golf aan R-pushberichten was ook al angst-gestuurde aanstellerij en we zijn onderhand vooral heel erg bangemensenmoe nu we op een punt lijken te komen dat er meer vrees dan virus is. Oftewel: kom er bij voor een biertje in de foyer en geef de ketchup eens door voor nieuwe GeenStijl Daghap na de breek, te consumeren in Klazienaveen, evenals de bijzondere Nachtfilm uit het genre van de Geforceerde Diversiteit:
Nachtfilm:
Niet meteen panikeren svp
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
