BAM! Telegraaf-journo hoekt NPO-hooligan
"Mediadeskundige" Paul Römer is een totale lul
Bizar mediamomentje weer op de StaatsRadio vanochtend. Ex NTR-baas Paul "230.000 euro" Römer vond dat "aandachtstrekker" (wtf) Telegraaf-verslaggever Pim niet moet zeiken, want hij was niet KO geslagen, en die 800 F-siders zijn allemaal hele lieve knullen met een baan en een werkgever, die heusnooitniet iemand slaan, en zeker niet zeer binnenkort met een witte Caddy naar de Basisweg afreizen.* "Het komt hem zelf ook lekker uit, want dan staat-ie zelf ook lekker in de aandacht."* Mag allemaal maar, op de NPO. Enfin, vanavond in een weilandje bij Beverwijk... Pim vs Paul. Hup Pim!
Update: Paul R. betreurt de ophef
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
NPO-platform deelt jubelend fragment van rapper die homofobe grap maakt op tv
Belangrijk dat daar ruimte voor is in een open samenleving
